آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 16 اردیبهشت ماه 1392 = 06-05 2013

رفسنجانی: می خواهم نامزد شوم اما خامنه ای نپذیرفته است

رفسنجانی هفته پیش دیداری غیر علنی با شماری از فعالان اصفهانی و همچنین تعدادی از افراد نزدیک خود برگزار کرده است.

بنا بر خبرهای رسیده به ''العربیه'' از یک منبع مطلع، او در این دیدار گفته است که قصد دارد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود اما خامنه ای نپذیرفته است.

در روزهای اخیر زمزمه هایی از احتمال نامزدی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است.

پس از آن موجی از انتقادها و حملات از سوی اصولگرایان نزدیک به خامنه ای علیه وی آغاز شد.

حیدر مصلحی وزیر اطلاعات، او را به دست داشتن در ''فتنه ۸۸'' متهم کرده است.

محمد خامنه ای برادر رهبر نیز هاشمی رفسنجانی را ''عامل آمریکا'' خوانده است.



homa May 6, 2013 10:39 PM

ای روباه مکار و طرح ریز این تو بودی که خامنه ای را به ولایت فقیه و رهبری نشاندی . دو دوره ریاست حمهوری . و دو دوره ریاست مجلس خبرگان و حالا هم کرسی . مجلبس تشخیص نظام واسطه رهبری و مجلس . عجب مارمولکی هستی بخدا

گزارش یا اعتراض به این نظر


rozbehan May 6, 2013 11:21 PM

چه کشوری درست کردندوچه حکومت مسخره ای!مثل داستانهای خیمه شب بازی وشمس وزیروقمروزیرشده٬اینشخص باپیشوندطول ودرازِ٬رییس تشخیص شورای مصلحت نظام!کوچکترین ارج وقربی ندارد!که برای کاندیدشدن به موافقت خامنه ای نیازدارد!این درحالی است که خامنه ای گفته من یک رأی بیشترندارم!وازطرفی رفسنجانی که بایدمصلحت نظام راتشخیص دهدهیچ اجازه ای برای ابرازتشخیصش ندارد!چرا؟چونکه نظرخامنه ای باوی دیگربهم نزدیک نیستندواین موضوع درانتخابات۸۶علنی شدکه هاشمی رأی نیاوردچون نظرخامنه ای به احمدی نژادنزدیکتربودوازآن ببعدسعی کردکه قدرت هاشمی رامهارکند٬واوهرروزبخودش لعنت میکندکه چراسلطنت اسلامی راخودش بعهده نگرفت تارهبرشود!این ازاحتیاط هاشمی هستندکه دربدنه قدرت باشدامامسولیت راکسی دیگرداشته باشد٬وخامنه ای هم که حالابعنوان مسول ورهبربه مردم ایران غالب شده اسب مرادراچهارنعل میرا

گزارش یا اعتراض به این نظر


اصل کاری مافیا May 7, 2013 03:16 AM

نه جالبتر اینکه هم تو کار هر ۲ دولت اصلاحات گذاشته پورسانت ها را گرفته برده لندن و شعبه دوبی و اینها، هم تو کار این ۲ دولت همچین اصولی گذاشته که هیچ کاری تو ایران انگار اصلا پیش نمیره دیگه! حتی پس از گرفتن پورسانت! خب این یعنی چی؟ یعنی از حالا بدون ولایتی و قالیباف و مشایی همه ول معتلن! مردم هم دیگه به هیچ آخوند مارمولکی رای نمیدن. بیاد این بار خوب ملت تو کار همشون میزارن همچین برن از تهران را لندن هفت تا معلق بزنن. مافیای اصلاحات و اصولگرا ادامه داره، بقیه مخلفاته! حتی بیت و سپاه. چاخان میگن سپاه همه کاره هاست. یک قلم همین یارو کامران روحانی از کل رهبر و سپاه پارتیش تو دنیا کلفت تره. از اینا زیاده تو این نظام. اصل کاری همینا هستن. بقیه سیاهی لشکرن.

گزارش یا اعتراض به این نظر


پولها که رفت حاجی جان، May 7, 2013 05:07 AM

آقای هاشمی گرام، شکسته نفسی میفرمایید. همه میدانند و خودتان بهتر از همه، که همین تیم شماست که بیست سال همه سرمایه مملکت را خارج کرده و همان تیم اصلاحچیا زیر سایه شما برای تحریم لابی کرده، فقر و بیکاری را گسترش داده، به خیال اینکه بر گردد به مسندهای کلیدی و بیشتر بچرند ببرند در کاخ های لندن و دوبی و تورونتو و کجا و کجا به ریش ملت و بیت و شما بخندند! هیچ خری اینطوری سواری میدهد که ملت و رهبری به مافیای دزد شما دادند؟ نه خداییش شما در بیت بودی چه میکردی با چنین شارلاتانهای دو دوزه باز؟ میگفتی میرحسین را آزاد کنید اصل کاری های فتنه را از کشور بیرون کنید! نه؟ خامنه ای خیلی نایس است، یه کاری نکن مصباح جانشین شود، که هیچی. پولها که رفت حاجی جان، یارانت پیشاپیش در عزای شما و ملت و سپاه جشنها گرفتن! که بیا و ببین. خبر نداری؟ کدوم یاران؟ کدوم تیم؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: