آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 27 اردیبهشت ماه 1392 = 17-05 2013

اعتراف آخوندها: آمدیم ایران را ویرانه کنیم

آخوند روح الله حسینیان، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با انتقاد از گفته های هاشمی رفسنجانی درباره "ساختن ایران" گفت: فرض کنید ایرانی مانند ژاپن ساختید، در انتها چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود؟ انقلاب‌اسلامی حرف دیگری داشت. شاه هم می‌توانست ایران را آباد کند، اما ما انقلاب کردیم تا معنویت و دین داشته باشیم.

به گزارش سایت "ندای سبز آزادی"، حسینیان که در نشستی با اعضای جبهه پایداری در منطقه خراسان سخن می گفت، با انتقاد از گفته های هاشمی درباره تنش زدایی و اینکه "با اسراییل سر جنگ نداریم" گفت: شعار عدم دشمنی با اسرائیل بر خلاف مبانی امام خمینی است. ایشان یکی از آرمان‌های انقلاب را آزادی فلسطین قرار دادند و نابودی اسرائیل را خواستار شدند.

این عضو جبهه پایداری انجام امور عمرانی را از وظایف هر دولتی دانست و خاطرنشان کرد: انجام این امور هدف نیست. کشوری که دارای تعداد زیادی مهندس و فرد تحصیل‌کرده باشد، بالاخره روزی این مسائل را حل خواهد کرد، اما موضوع مهم‌تر پرداختن به تفکر و آرمان‌های امام خمینی(ره) است تا بتوانیم پرچم اسلام را در تمام دنیا به اهتزاز در بیاوریم. ما با ابرقدرت‌های جهانی سر جنگ داریم.



COhN i Baal/cannibaals get out of Iran May 18, 2013 02:46 AM

چو ایران نباشد تن من مباد ؛ بدین بوم بر زنده یک تن مباد

یا ایران را به ایرانیان تحویل میدهید و این بتفروشی ها و کودک خوارگی ها و زن ستیزی ها را پس میبرد به کاهن بال در هر گور تاریخی که از آنجا برخواسته اید! یا ایرانیان میفهمند شما تفاله های کدامین خلفای جاهلیت برده دار و مرده خایید و مساجد را تحریم میکنند و هیچ مارمولک ایران ستیزی را به منبر راه نمیدهند، یا معلوم میشود همه ایرانیهای اصیل را کشته و خورده اید در این پانصد سال اخیر با کمک فامیلتان برده داران لندن و مسکو و حاکمان سایر بلاد اسیر و برده شیاطین ماردوش که شما باشد، و اگر هیچ ایرانی نمانده و همه تخم شیطان و ضحاک و کاهن بال و مرده خای و برده داران بابل و کودک خواران حجازید و هنده زادگان جادوگر جگر خوار اطراف که پس ایران بر سر همه تن ویران باد، و تجزیه تنها راه رهایی اقوامست.

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام دشمن ولایت May 18, 2013 11:49 AM

درود بر روح پاک شاه فقید و لعنت بر روح پلید خمینی ابلیس
پدران و مادرانمان و منافقین فرقه رجوی برای خمینی کف میزدند و امام امام میکردند و ه۹مین جنایتکار آمد و حقشونو گذاشت کف دستشون. آیا مشکل اقتصادی داشتیم. ایا آزادی مدنی نداشتیم. درسته ازادیهای سیاسی کم بود ولی بخاطر چی.. شاه با سواد بود و میدانست که نمیشود در ایران ملا زده و مذهب زده آزادیهای سیاسی اروپا را یک جا داد. مگر زندانیان سیاسی ان زمان چه کسانی بودند. آیا کسانی نبودند که به واقع برای امنیت ملی کشور خطر ناک به شمار می آمدند. رجوی چیها مگر برای ایران چکار کردند. جاده برای خمینی صاف کردند. یا حزب توده اسلام زده و کمونیستها
ای کاش شاه کمی کمتر دلرحمی در رابطه با این جانوران داشت تا امروز ملت ما اینگونه مل و جانشان به غارت نمیرفت.

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: