آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 خرداد ماه 1392 = 23-05 2013

رفسنجانی، خامنه ای را فردی نادان و نفهم خواند

نادانی انسان را اذيت می کند / با آنهایی که در توهم بسر می برند و زمام امور را در دست دارند و نمی ‌فهمند دارند چه می‌ کنند دیگر نیازی به دشمن خارجی نیست
*********

سایت عصر ایران: آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصحلت نظام و نامزد رد صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با دهها تن از اعضای فعال در ستادش ضمن قدردانی از زحمات آنها گفت که حضور در عرصه یک ایثار و از خود گذشتگی است.

در این دیدار که در فضایی بسیار احساسی انجام شد، هاشمی با برشمردن برخی آمارها و ارقام اقتصادی کشور که در اثر سوء مدیریت های 8 سال گذشته به وجود آمده است گفت که شرایط اقتصادی کشور به گونه ای است که دولت آینده کار سختی در پیش رو دارد.

هاشمی با اشاره به سوء مدیریت ها و متوهمانه خواندن برخی سیاست ها گفت که متاسفانه برخی دست اندرکاران درک و شناخت درستی از شرایط پیش روی کشور ندارند و در توهم به سر می برند، در حالی که اوضاع و شرایط کشور به گونه ای است که هر دولتی که بخواهد بر سر کار آید کار بسیار سختی در پیش رو دارد.

وی در این زمینه به آمار و ارقام نگران کننده ای استناد کرد که برخی مسئولان اقتصادی کشور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام ارایه کرده اند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرده است که با توجه به تکلیف دینی و ملی و احساس تعهدی که نسبت به انقلاب و کشور و مردم دارد بدون رضایت قلبی و با اصرار قشرهای مختلف مردمی و مراجع مجاب به حضور در صحنه شده است .

در این دیدار هاشمی اعلام کرده است که در اولین فرصت با صدور بیانیه ای دلایل حضور خود در عرصه و نکاتی را درباره رد صلاحیت خود از سوی شورای نگهبان اعلام خواهد کرد.


نادانی انسان را اذيت می کند

سایت سحام نیوز: هاشمی رفسنجانی در ديدار با اعضای ستادش گفت: من خود می دانم نبايد می آمدم و در جلسات خصوصی هم گفتم که اينها را از هرکس بهتر می شناسم. … اين که شخصاً چه کردم بماند چون از آن حرف در می آيد. پس از ثبت نام تا نيمه شب بيدار ماندم و به شرايط که ما در داخل و بيرون کشور داريم و اين آدمهايی که بوق به دست دارند و البته تک تک آنها را با تفکرات و اميالشان می شناسم فکر کردم.

نمی خواهم وارد فضای اظهارات و تبليغات آنها شوم اما نادانی انسان را اذيت می کند. اينها نمی فهمند دارند چه می کنند؟ حتی اگر دشمنی و رقابت هم داشته باشند عقل می گويد که بگذاريد بيايد و بعد رسوا کنيد.

با اين کوه مشکلات هرکس که راضی به پذيرفتن مسئوليت باشد بايد ابتدا قصدش را پرسيد که با اين بودجه بدون منابع چگونه می خواهد ۲۵ درصد حقوق کارمندان را افزايش دهد؟ دولتی که بيش از ۵۰۰ هزار ميليارد تومان به بانکها و پيمانکاران بدهکار است را چگونه می خواهد اداره کند؟“

پولی نمانده و اگر هم باشد قابل انتقال به داخل نيست. پول های خارجی را خوشبينانه به چين داديم و آنها با دريافت هزينه ای آن را به يوآن تبديل کردند و بعد هم گفتند به جای پول کالا می دهيم و بعد از آن هم گفتند نه هر کالايی، بلکه آنچه خودمان تعيين می کنيم می دهيم. هند هم آمده نفت ما را با قيمتی خيلی ارزان می خرد اما حاضر نيست حتی روپيه بپردازد.

با سم‌های چینی محصولات پارسال و امسال را از دست دادیم حالا ببینید مردمی که داروی چینی می‌خورند چه می‌کشند.

در مجلس سنای آمريکا دو طرح خطرناک وجود دارد؛ منتظر انتخابات بودند که تکليف روشن شود و گويا از اين پس فعال می شوند.

با این مشکلات و با آن‌هایی که زمام امور را در دست دارند و نمی‌فهمند دارند چه می‌کنند دیگر نیازی به دشمن خارجی نیست.

افتخاراتی که ایران قبل از انقلاب داشت کتمان شدنی نیست و ایران کشوری عزیز بود. من خودم با ماشین همه کشورهای اروپایی را گشتم و رانندگی کردم. از این کشور به آن کشور می خواستم بروم فقط پاسپورت را نشان می دادم. حالا به جایی رسیدیم که مردم امروز می ترسند زن خودشان را با خود به سفر خارجی ببرند چون بی اهانتی می شود.



سام ضد ولایت May 23, 2013 11:51 AM

شما بی جا کردی رهبرش کردی مگه نمیدانستی که لیاقته *چنین پستی را ندارد: مگه نمیدانستی که آدمی تندرو میباشد: خود کرده را تدبیر نیست: من فکر کنم رهبر شدنش انتخابه رفسنجانی نبوده بلکه خیلی پیشتر این تصمیم گرفته شده بوده و خیلی پیشتر سازماندهی کرده بودند.

گزارش یا اعتراض به این نظر


tanki 1 May 23, 2013 12:57 PM

کوسه یادت رفت تو رختخابه رهبری را براش پهن کردی --- آنهایی که قبل از انقلاب برای ایران افتخار آوردن دسته .دسته ...اعدام کردی با اسلحه تو منصور ترور شد -- اگر شاه خوب بود کر.....ر داشتی ان قلاب کردی

گزارش یا اعتراض به این نظر


x May 23, 2013 04:38 PM

رفسنجانی نه تنها خامنه ای را رهبر کرد بلکه قانون اساسی را هم تغییر داد و اختیارت رهبر را بیشترکرد و بالاتر برد! (رفسنجانی هم مثل خامنه ای دلش به حال مردم نسوخته بلکه می ترسد حکومت ساقط شود و حکومت دموکراسی و مردمی و عدالتمند روی کار بیاید

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش May 23, 2013 10:57 PM

همه میگن آشتی ملی , ولی در هر صورت یه عده ایی هستند که سرشون روی داره !!!
ایشون ار این خوف داره ....

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: