آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 3 خرداد ماه 1392 = 24-05 2013

ترکیه روسپیان گمنام امام زمان را دستگیر کرد

روزنامه حریت چاپ ترکیه با انتشار گزارشی از بازداشت یک گروه از زنان ایرانی وابسته به سپاه پاسداران در شهرمرزی ایغدیر به اتهام جاسوسی از مقامات نظامی، امنیتی و دولتی این کشور در پوشش روسپیگری و ازدواج های موقت با این مقامات خبر داد.

بنابراین گزارش، حدود ۹ ماه پیش پلیس امنیت ترکیه طی گزارش های دریافتی از سوی مردم یک گروه 24 نفره را که در پوشش فروشنده سنگ های تزئینی به فعالیت های جاسوسی و جمع آوری اخبار و اطلاعات می پرداختند بازداشت می کند. 10 زن ایرانی از این گروه 24 نفره به ایران بازگردانده می شوند.

این گزارش می افزاید سرویس اطلاعاتی ترکیه تعدادی از این زنان را که به صورت غیرقانونی مجددا وارد ترکیه می شود را تحت نظر می گیرد و روز هشتم ماه می مجددا این افراد به اتهام جاسوسی از طریق ازدواج موقت با نظامیان، مقامات امنیتی و دولتی و جمع آوری اطلاعات محرمانه از مراکز حساس و امنیتی ترکیه بازداشت می شوند.

سازمان امنیت ترکیه اعلام کرده است که در بازجویی های صورت گرفته این زنان اعتراف کرده اند که با مدارک جعلی که سپاه پاسداران در اختیار آنها قرار داده است و با هدایت و راهنمایی آنها به صورت غیرقانونی وارد خاک این کشور شده اند و بارها نیز به صورت غیرقانونی به ایران ورود و خروج داشته اند.

این زنان اعتراف کرده اند که از سوی سپاه پاسداران مامور شده بودند تا خود را به مقامات امنیتی،نظامی و دولتی ترک نزدیک کنند و از طریق ازدواج موقت با آنها اخبار و اطلاعات محرمانه‌ی مورد نیاز دستگاه اطلاعاتی پاسداران را جمع آوری نمایند.

به گزارش سازمان امنیت ترکیه از منزل دو تن از این زنان که هویت آنها زهرا-ی و الوینا-آ معرفی شده است مقادیر زیادی اسناد محرمانه جمع آوری شده و همچنین تصاویر برهنه برخی مقامات دولتی و نظامی ترک کشف شده است.



conspiracy: cold war and it's holy ho May 25, 2013 12:02 AM

خیلی عجیب و جالب است سپاه پاسداران این کارها را کرده یا سپاه قدس؟ امریکا خوبست ملاحظه بفرماید، که این روش معروف را کدام "دوستانش" به سپاه قدس یاد داده. حالا ببین در بقیه کشورها چه کرده اند. حالا میفهمم اینهمه زنان روسپی روسی در کشور های عربی چه میکردند. آیا اصولا روسپیان معروفه در تاریخ همگی جاسوس نبودند؟ این یک ترفند خیلی قدیمی تاریخیست، که امپراتوریها را فرو پاشیده. نشان میدهد چرا در کشور های غربی این همه روسپی پرورش یافته، و کدام کشور ها خبر داشتند از این طرح جنگ سرد جهانی و زنانشان را توی کیسه کردند تا کسی نفهمد اینها کودکان ربوده شده کجاها بودند، یا کدام جاسوسه های معروفه هستند. این پوشش صورت زنان هم چیز ساده ای نیست، قضیه بسیار مشکوک است. یک کنسپیراسی بزرگ جهانی!! حالا هزار تا یوتیوب از این طرح های جنگ سرد مافیایی بیرون میاید. لول

گزارش یا اعتراض به این نظر


atashban May 25, 2013 07:31 AM

آنان را روسپی نخوانید آنان فرزندان ایران زمین هستند که به دست
این اهریمن صفتان به ابزار های پیروان امام زمان تبدیل شده من در عجب هستم که اجداده علی خامنه ای چ کردند که ایشان در انتظار پر پر شدن مجتبی و تمامی دودمان خیش هستند و از بن اسلام را به ما شناسند که این دین خارجی هیچ گاه انسان و طبیعت را دوست ندارد به کائنات سوگند یاد میکنم در هیچ جای زمین امنیت ندارد تنها راه شما انتهار البته بعداز پوزش از جهانیان است .

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: