آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 8 خرداد ماه 1392 = 29-05 2013

انتخابات؛ تشکر خامنه ای از ردصلاحیت شدگان

این حرف‌ها که رهبری طرفدار فلان کاندیداست، واقعیت ندارد

پایگاه اطلاع رسانی دفتر خامنه ای: در سالروز تاسیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس پیش از ظهر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار كردند.

رهبر انقلاب در این دیدار با تشكر از نامزدهایی كه صلاحیتشان احراز نشد و به قانون تمكین كردند، خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند : نامزدها مراقب باشند حرفی كه می گویند، واقعی،صمیمی و متكی به اطلاعات درست و برآمده از زبان راستگو باشد. اینجور نباشد كه برای اینكه مردم به ما رای دهند همه آنچه كه ماورای ماست تخریب كنیم.

ایشان با اشاره به ردصلاحیت تعدادی از کاندیداها تاکید کردند: «ما واقعاً باید تشكر كنیم از همه‌ی نامزدها و آنهایی كه صلاحیتشان احراز نشد و به قانون تمكین كردند.»

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: «مجلس قطعاً همانطور كه امام رحمه‌الله فرمودند در رأس امور است؛ اما این به این معنی نیست كه یك نماینده‌ی محترم تصور كند خودش در رأس امور است.»


حضرت آیت الله خامنه ای توصیه ای به داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری داشتند و گفتند: آقایان داوطلبی که در صدا و سیما برنامه دارند، وظایف سنگینی بر عهده دارند و باید مراقب باشند که خدایی نکرده برای جلب توجه مردم، هر حرف خلاف واقعی را بر دهان نیاورند.

ایشان تأکید کردند: سخنان کاندیداها باید واقعی، صمیمی، متکی بر اطلاعات درست و صادقانه باشد.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید فقط واقعیت را به مردم بگویند، هم واقعیت اوضاع کشور و هم واقعیت در مورد خودشان.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: اگر صادقانه عمل شود قطعاً خداوند کمک خواهد کرد و این کمک الهی نیز گاهی با دست یافتن به توفیق خدمت و مسئولیت است و گاهی هم با توفیق نیافتن برای خدمت در این مسئولیت است.

ایشان تأکید کردند: کاندیداها نباید برای جلب رأی مردم، به تخریب نامزدهای دیگر و همچنین تخریب واقعیات جامعه، اقدام کنند.

رهبر انقلاب اسلامی بار دیگر به موضوع انتساب نظر رهبری در انتخابات به برخی افراد اشاره کردند و گفتند: این حرفها همیشه بوده و واقعیت هم ندارد زیرا کسی نمی داند که رهبری به چه فردی رأی خواهد داد.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: این حرف‌ها که رهبری طرفدار فلان کاندیداست، واقعیت ندارد. رهبری نیز همانند بقیه مردم یک رأی بیشتر ندارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: