آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 9 تیر ماه 1392 = 30-06 2013

پیشنهاد به آیت ‌الله تریاکی برای انجام آزمایش اعتیاد

محمد نوری‌زاد، روزنامه‌نگار و یکی از منتقدان رهبر جمهوری اسلامی ، از آیت الله خامنه‌ای خواست برای «ریشه‌کن شدن بساط مسئولان و مسئولیت‌های آلوده به اعتیاد»، آزمایش اعتیاد بدهد.

به گزارش رادیو فرانسه، محمد نوری‌زاد، در تازه‌ترین یادداشت خود که امروز آن را در سایت اینترنتی خود منتشر کرده، نوشته است: «من بر این باورم که مصرف بیش از اندازه ی مواد مخدر در ایران، و این که چرا سوداگرانِ تهیه وتولید و ترانزیت و توزیعِ این مواد از امنیت وافری برخوردارند، تنها به این خاطراست که بخش وسیعی از مسئولان ومردان صاحب نام ما خودشان آلوده و معتادند.»

وی در بخش دیگر یادداشت خود با آوردن عبارت «آیت‌الله تریاکی» اضافه کرده که «ما معمولاً جوری تربیت شده ایم که به یک رهگذرمعتاد، به چشم فردی معلق و بلاتکلیف وبی شخصیت بنگریم و او را از گردونه اعتبار و اعتنا به دور اندازیم اما در نقطه مقابل به یک آیت‌الله تریاکی، به چشم شخصیتی بنگریم که همچنان عالم واندیشمند است ومایه مباهات. و یعنی اگرتریاک، به روان وشخصیتِ آن رهگذرِ بی نشان تیغ می کشد، به یک روحانی ویک مسئول اسلامی وجاهت می‌افشاند.»

نوری‌زاد تصریح کرده که روی سخن و پیشنهاد عملیِ‌اش در این نوشته «شخص رهبر» است.

این منتقد رهبر جمهوری اسلامی برای ریشه کن شدن «بساط مسئولان ومسئولیتهای آلوده به اعتیاد» به آیت الله خامنه ای پیشنهاد داده که: «جناب رهبر دستور فرمایند همین فردا همه مسئولان وکارکنان و قاضیان و نمایندگان و روحانیان و مراجع تقلید و صاحبان رسانه ها وخلاصه همه کسانی که به نوعی با مردم مراوده اسلامی وحکومتی ودولتی دارند، مورد آزمایش قرارگیرند تا مبرّا بودن آنان ازهرگونه اعتیاد محرز شود.»

وی اضافه کرده: «چه خوب می‌شود که بخشنامه‌ای از زبان رهبرمنتشرشود وهمگان را به این ضرورتِ اجتناب ناپذیر تحکم فرمایند. انشای این بخشنامه حتی می‌تواند اینگونه باشد: بر همه کارکنان دولت و مسئولان و شخصیت‌های کشوری و لشگری و روحانی و غیرروحانی و نمایندگان مجلس و قضات دستگاه قضایی وهمه وهمه واجب است که برگه آزمایشِ خود را – مبنی برعدم اعتیاد – به دستگاه مربوطه خود تحویل دهند. ما نیز خودمان به همراه آقایان محمد نوری‌زاد، حسین شریعتمداری، یکی از برادران لاریجانی، و یکی از مراجع عظام برای اطمینان مردم ازصحت و سلامت کسانی که دراطراف رهبر مجتمع‌اند، به یکی از مراکز تشخیص اعتیاد مراجعه و نتیجه آزمایش خود را برای آگاهی مردم در معرض دید رسانه‌های داخلی و خارجی قرار می‌دهیم و هرگز نیز اجازه نمی دهیم در این حرکت ملی کوچکترین تقلبی صورت پذیرد.»



مهران محمدپور June 30, 2013 12:40 PM

اين حركت در ظاهر و در حد حرف راحته ولى در عمل به جرأت ميتونم بگم كه غير ممكن است و رهبر حكومت اسلامى خود را زير سؤال نخواهد برد. و در كل ميتوان گفت كه آخوند معمولا كار يا رفتارى اگر منع ميكنند و بقول خودشان حرام اعلام ميكنند فقط براى ملت است نه براى خود و امثال خود. خصوصا در مسائل جنسى و حق و حقوق زنان و ارتباط با آنها و همينطور مواد مخدر. چون براى حكومت بهتر كه قشر جوان معتاد و مشغول باشد تا خودشان در امنيت بيشترى حكومت كنند.

گزارش یا اعتراض به این نظر


الیاس June 30, 2013 01:25 PM

دوستان به نظر من نوری زاد به صراحت می خواسته به مردم پیام بده که همه کسانی که از آنها نام می برد معتادند به اضافه رهبر .

گزارش یا اعتراض به این نظر


arash June 30, 2013 02:20 PM

خیلی جالب میشد ازمایش میدادن.....

گزارش یا اعتراض به این نظر


reza June 30, 2013 04:04 PM

عجب سر مردم را گرم میکنند....... م نوری زاد که یکی‌ از خودی‌های جموری ننگین اسلامی است ، حالا پی‌ برده که سید علی‌ منقلی است ...؟؟ او لبهای آقا ااش را در تلویزیون و یا در حین مصابحه ندیده بود ؟ که برای شیره‌ای بودن داد میزند ...؟ نفرین و ننگ بر شما ای ایران ستیزان .

گزارش یا اعتراض به این نظر


rastgoo June 30, 2013 07:58 PM

حیف خرج آزمایش برای این آخوند های اشغال ! این آخوندهای کثیف را باید هرچه زودتر و بدون هیچ آزمایشی بریزیم تو زباله دان تاریخ . آخه چیزی که از بیخ و بن گندیده است و بوی تعفنش سالهاست که همه جا ی دنیا پیچیده را که دیگه آزمایش نمیکنند . منتها مردم بی نوای ایران به این بوی تعفن عادت کرده اند و متاسفانه نمیدانند در چه محیط آلوده ای دارند "زندگی" میکنند. ولی مردم هوشیار مثلا ترکیه و یا مصر ووو...مواظب هستند که محیطشان مثل ایران آلوده نشود !!! و نمیرن تو خیابون که برای آخوند شادی و پایکوبی کنند بلکه ........
احسن به هوش، ذکاوت، همت و غیرت این انسانها !!!

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهران June 30, 2013 08:36 PM

آقای نوری زاد شما دیگه چرا؟ مگر شما شاهد خرید مدارک دکترای جعلی توسط مقامات بالای کشوری از دانشگاه های معتبر، از جمله مدرک دکترای آقای کردان، وزیر کشور پیشنهادی، از دانشگاه "آکسفورد لندن!؟" نبودید. تازه در آن صورت هم برای پیشگیری از "جعل نتیجۀ آزمایش"، فقط مدرک یک آزمایشگاه تازه تأسیس توسط دولت (بخوان رهبری) قابل قبول خواهد بود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


عباس /ر July 1, 2013 01:32 AM

این که خامنه ای معتاد است اظهرو من الشمش است ولی اگر این خامنه ای فتوس بدهد از فردای روز بعد تمامی آخوندها به او حمله خواهند کرد و دور و برش از این هرزه گان کم می شوند ولی در مجموع پیش نهاد خوبی است اگر تقلب نشود و رشویی در کار نباتشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: