آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 15 تیر ماه 1392 = 06-07 2013

سقوط خونین بالابر فروشگاه زنجیره‌ای معروف در پایتخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط خونین بالابر در شعب یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شمال پایتخت خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌و گو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه سقوط بالابر در ساعت ۱۴:۵۴ روز گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی گروه نجات ۸۹ را به محل حادثه که یک ساختمان اداری تجاری پنج طبقه در خیابان شریعتی بالاتر از قلهک بود، اعزام کرد.
وی با بیان اینکه در طبقه همکف این ساختمان شعب یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار داشت که در قسمت پارکینگ منفی یک نیز انباری به وسعت ۳۰۰ مترمربع مربوط به این فروشگاه بود، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که دو بانوی ۲۵ و ۳۳ ساله به همراه یک آقا هنگامی که سوار بر بالابر بودند، از طبقه همکف به طبقه منفی یک که انبار فروشگاه بود، سقوط کرده‌اند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ارتفاع طبقه همکف تا انبار را حدود سه تاچهار متر اعلام کرد و افزود: با توجه به ارتفاع کم خوشبختانه این حادثه مورد فوتی نداشت و تنها دو خانم از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند که امدادگران پس از خارج کردن آنان از بالابر، این دو تن را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.
وی درباره علت وقوع این حادثه نیز به ایسنا گفت: پارگی سیم بکسل بالابر علت وقوع این حادثه بوده است.
به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، مردی که در این آسانسور حضور داشت دچار آسیب‌دیدگی جدی‌ای نشد.
ملکی افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱۵:۲۵ به عملیات خود خاتمه دادند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: