آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 21 مرداد ماه 1392 = 12-08 2013

کاسه لیسی اصلاح طلبان حکومتی برای ولی فقیه

وبلاگ نُتَک

فروش موسوی و کروبی خیلی شیک و تمیز در حال انجام شدن است!

سعید حجاریان اخیراً مصاحبه ای با خبرگزاری تسنیم انجام داده و در آن حرف دل اصلاح طلبان حکومتی را زده است. این جماعت که برای بدست آوردن سهمی از قدرت به همان موسوی و کروبی هم وفا نکردند و در انتصابات گذشته آنها را خیلی شیک و تمیز فروختند، اینبار کاملا پرده ها را کنار زده و برای بدست آوردن دل علی خامنه ای رسما کاسه لیسی را آغاز کرده اند.

چکیده کلام حجاریان -که از او به عنوان مغز متفکر جریان اصلاح طلبی حکومتی یاد می کنند- به این شرح است:

هیچگونه تقلب و تخلفی در انتخابات 88 صورت نپذیرفته و معترضان برای چهار کیلو سیب زمینی که احمدی نژاد بین مردم پخش کرده بود نسبت به نتایج انتخابات 88 اعتراض کردند.

مغز متفکر اصلاحات که این باشد و اینگونه بگوید دیگر از جوانان جمارانی انتظاری نیست.

پس از پخش سخنان حجاریان، جوانان جمارانی و ماله کشان پامنبری دوباره دست بکار شده و برای سرپوش گذاشتن بر این افتضاح، مانیفستی تهیه کرده اند که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

"حجاریان نگفته که انتخابات 88 سالم بوده، حجاریان فقط گفته که در انتخابات 88 تقلب نشده است! همین! آیا هضم این جمله ی خیلی اصلاحطلبانه و به غایت فیلسوفانه برای شما سخت است؟"

واقعاً بعضی اوقات انسان از درجه وقاحت و بی شرمی عده ای انگشت به دهان می ماند. اگرچه از تعدادی اوباش و شکنجه گر و چماق بدست در دهه اول انقلاب که حالا به نام اصلاح طلب بزک و رنگ شده اند انتظاری بیش از این هم نمی رود.

هر کسی کو دور ماند از اصل خویش – بازجوید روزگار وصل خویش



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: