آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 21 مرداد ماه 1392 = 12-08 2013

بازداشت چهار عضو «جریان یمانی» در شیراز

استانبان: نیروی‌های اداره اطلاعات سپاه استان فارس چهار نفر را که اعلام کرده‌اند از مبلغان و مدعیان «خروج یمانی» در شیراز هستند٬ بازداشت کرده‌اند.

سایت سپاه استان فارس «تنویر» روز یک‌شنبه (۲۰ امرداد) گزارش کرده است: «این مبلغان مدعی هستند که جانشین، فرزند و نایب امام زمان٬ احمد اسماعیل گاطع از سال ۱۳۷۸ از بصره عراق خروج کرده است.»

این سایت نوشته که «مبلغان این جریان» از عراق وارد خوزستان شده و پس از مدتی فعالیت‌های خود را در شهر‌های شیراز٬ مشهد و قم نیز گسترش داده بودند.

«تنویر» افزوده «جریان یمانی» در اهواز نیز با جذب برخی جوانان آن‌ها را در گروه‌هایی به نام «نصار المهدی» سازماندهی کرده و افرادی را به عنوان «لیدر» به قم٬ مشهد و شیراز اعزام کرده‌ است.

آن‌طور که این سایت افزوده «جریان یمانی سوژه‌های خود را در بوستان‌های شیراز انتخاب و با گفتگو و استفاده از احادیث جعلی و با توزیع کتاب، جزوه و سی‌دی طعمه‌های خود را فریب می‌دادند.»

سایت سپاه در پایان گزارش کرده که «از این افراد مقدار ۵۰۰ نفر ساعت بازجویی تخصصی به عمل آمد و انحراف‌های این افراد و جعلی بودن اسناد این جریان برای سرشاخه‌ها و فریب خوردگان تفهیم شده است.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: