آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 27 مرداد ماه 1392 = 18-08 2013

می گویند پرنسس بی پناه را خودشان کشتند

در انگلستان رسانه های پرتیراژ اعلام کردند که آخرین اطلاعاتی که به پلیس رسیده ادعایی جدید را مطرح کرده است که پرینسس دایانا را نیروهای ویژه ارتش انگلستان در توطئه ای به قتل رسانده اند.

به گزارش ایسنا به نقل از از دیلی میل، اسکاتلندیارد اعلام کرد که خبری را از والدین همسر یک نظامی سابق انگلستان دریافت کرده است که وی گفته است با توطئه قتل پرینسس دایانا و دوستش دودی فائد را طراحی و به انجام رسانده است

بر اساس این گزارش، متروپلیتن پلیس این اطلاعات را به پلیس ارتش منتقل کرده است و پلیس ارتش آن را در اختیار اسکاتلندیارد قرار داده است..

پلیس انگلستان امروز دریافت اطلاعات جدید را تایید کرده و گفته است درستی و باورپذیری این ادعا از سوی افسران پلیس و متخصصان جرم شناسی در حال بررسی است اما این معنی تحقیق مجدد درباره کشته شدن دایانا نیست.

پرنسس دایانا در 31 آگوست سال 1997 در تصادفی در تونلی در پاریس به قتل رسید و در بررسی های انجام شده از سوی هیات تحقیق و پس از بررسی شهادت حدود 250 نفر اعلام شد که دایانا و دستش در اثر تصادف ناشی سرعت زیاد و بالا بودن سطح الکل خون راننده و وضعیتی که عکاسان با دنبال کردن خودرو حامل دایانا به وجود آوردند کشته شدند.

بسیاری از ناظران تصادف، شهادت دادند که در صحنه تصادف یک فیات سفید رنگ مشاهده شده است که صحنه را به سرعت ترک کرده اما جستجوی پلیس از 40000 فیات سفید رنگ هیچکدام به یافتن فیات اعلام شده از سوی شاهدان نینجامید.

پدر دودی الفائد که معتقد نیست فرزندش در یک تصادف معمولی جان باخته است چندین بار موضوع قتل فرزندش را که همراه دایانا کشته شد در دادگاه های مختلف مطرح کرد اما نتیجه ای نگرفت.

اینک با طرح اطلاعات جدید دوباره دایانا و قتل او به فضای رسانه ای و عمومی انگلستان برگشته است. در جامعه انگلستان یک دیدگاه کشته شدن دایانا ودوستش را قتلی طراحی شدن از سوی سیستم اطلاعات و امنیت این کشور میداند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: