آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 شهریور ماه 1392 = 08-09 2013

تاریخ مصرفتان گذشته است

وبلاگ asqarkarimi.wordpress

رسانه های رژیم این روزها خبر میدهند که بدحجابی اکنون به عریان گری تبدیل شده و مامورین امر به معروف مدام از مردم کتک میخورند. “معصومه حاج حسینی استاد حوزه و دانشگاه میگوید: طی ماه‌های اخیر افرادی که اقدام به امر به معروف می‌کردند از سوی بدحجابان مورد گستاخی و جسارت قرار میگیرند. بنده هنگامی که به یک خانم جوانی به دلیل بدپوششی تذکر دادم با رفتار بسیار زننده همسر وی مواجه شدم که به بنده گفت دوران شما گذشته و به تاریخ پیوسته‌اید”.

گزارشات رسانه های حکومتی و مجاز داخل کشور میگویند: “مردانی که روزگاری برایشان قابل قبول نبود تا همسر یا دخترشان قسمت کوچکی از موهایش نمایان شود این روزها در برابر بدحجابان خود را باخته‌اند. … برای خریدن یک مانتوی اسلامی باید ساعتها در بازار گشت در حالیکه مانتوهای بی دکمه و بی آستین به وفور پیدا میشود چون تقاضای بالائی دارد”. سپاه پاسداران گفته است که لباس های ساپورت بسرعت نور در جامعه در حال گسترش است. فرمانده نیروهای انتظامی رژیم در شیراز گفته است در چهار ماه اول امسال به ٥٠ هزار و ٩٠٠ نفر تذکر داده شده یعنی در سطح کشور سالانه بیش از دو و نیم میلیون نفر توسط ماموران حکومت تذکر میگیرند و محمود گلزاری، عضو شورای فرهنگ عمومی استان قم ،دو سال پیش گفت که هشتاد درصد دختران دانش آموز تهرانی دوست پسر دارند و از سن ١٤ سالگی قرارهای عاشقانه میگذارند. آمارها و اظهارات سپاه و آه و ناله های تمام نشدنی شیخ پشم الدین های حکومت و سر و وضع خیابانها و محلهای کار همه دارند با صدای بلند اعلام میکنند که تاریخ مصرفشان گذشته است. تاریخ مصرف اخلاقیات حاجی بازاری و کپک زده، قوانین پوسیده اسلامی، فرهنگ ضدزن، فرهنگ شرق زده و متحجر، سنت های عهد عتیق و کل حکومت و حامیانش از اصلاح طلب و اصولگرا، تاریخ مصرف همه اینها تمام شده است. این دیگر یک واقعیت داده شده است. نیازی به اثبات ندارد.

خانم معصومه حاج حسینی همچنین گفته است: “اقدام فرهنگی در حوزه حجاب شعاری است که سال‌هاست آن را سرمی‌دهند اما مشخص نیست که این اقدام فرهنگی چگونه و توسط چه نهادهایی باید انجام شود”. نه خانم حاج حسینی اشتباه میفرمائید. ٢٦ ارگان با بودجه هنگفت و نیروی زیادی مشخص شده اند و هر لحظه مشغول تذکر دادن و فضولی کردن و زندانی کردن و موعظه و تهدید هستند اما دیگر کار از کار گذشته است. لب مطلب همین است: “مردانی که روزگاری برایشان قابل قبول نبود تا همسر یا دخترشان قسمت کوچکی از موهایش نمایان شود این روزها در برابر بدحجابان خود را باخته‌اند”. توضیح درست این عبارت این است که دوره دفاع مردم آزاده تمام شده و دوره تعرض آنها شروع شده است. این فاطی کماندوها و آمرین به معروف هستند که باید مواظب خود باشند و برای پیدا کردن یک “مانتو که بتوان به آن پوشش اسلامی گفت” ساعتها و روزها در بازار بگردند و فروشندگان آنها را محل نگذارند. انقلاب جنسی و خلاصی فرهنگی کار خود را در دهه های اخیر و علیرغم همه بگیر و ببندها کرده است. با هیچ قیمتی نمیتوان این دستاورد را پس گرفت. ضرب و شتم عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و استاد اخلاق! حوزه علمیه بابل، آیت‌الله رحیم توکل، بدلیل امر به معروف یک زن بدحجاب و موارد رو برشد دیگری که این روزها در سراسر کشور شاهد هستیم گوشه کوچکی از هجوم جنبش ضداسلامی به این دنیای کهنه است. تاریخ این فرهنگ کهنه و حکومت واپسگرای اسلامی مدتها است سپری شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: