آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 3 آبان ماه 1392 = 25-10 2013

فیلم؛ سخنان شنیدنی امام جمعه در باره بحران اتمی

صدا و سیمای رژیم: خطیب نماز جمعه تهران بخشی از سخنان خود را به موضوع مذاکرات هسته‌ای اختصاص داد.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به طرح موضوع اعتمادسازی به ویژه از جانب غربی‌ها گفت: این بحث دور از حقیقت است چرا که ایران اسلامی از ابتدای انقلاب و حرکت در این مسیر، جهاد و انتخاباتش حرکتی شفاف و آئینه وار داشته و ابهامی نداشته است.

وی تاکید کرد: ما کسی را فریب نداده‌ایم و فریبکاری نکرده‌ایم، چرا که انقلاب ما افشای فریب‌ها و مقابله با دغلکاری‌ها بوده است.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: چه اعتمادی بالاتر از این که رهبر متنفذ، عزیز و مقتدر امت اسلام به صراحت فتوای حرام دانستن استفاده از سلاح هسته‌ای را داده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: اگر قدرت داشته باشیم همه سلاح‌های هسته‌ای جهان را نابود می‌کنیم و شاخ گاوهایی را که برای خود درست کرده‌اند را خواهیم شکست تا امت‌ها با آرامش زندگی کنند.

وی به مسئله غنی‌سازی به عنوان یکی دیگر از موضوعات مذاکرات دو طرف نیز اشاره کرد و افزود: استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای به ویژه غنی‌سازی حق مسلم ماست و از حق خود کوتاه نخواهیم آمد، اما در عین حال مخالف استفاده از سلاح هسته‌ای از جانب هر قدرت و هر کشوری هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به ضرورت لغو تحریم‌های اعمال شده علیه ایران در مذاکرات هسته ای خطاب به گروه 1+5 گفت: باید به دنبال لغو کامل تحریم‌ها باشید.

وی افزود: لغو تحریم‌های بی عذر موجه می‌تواند به عنوان یک اقدام اعتمادساز به حساب آید.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: امروز اگر مذاکراتی مطرح است از سر انفعال جمهوری اسلامی ایران نبوده و نیست چرا که امروز ما در وضعیت اقتدار هستیم و آمریکا نیز از هر زمان دیگری ضعیف و ذلیل‌تر شده است.




www.youtube.com/watch?v=f288u_m7j_E

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: