آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 13 آبان ماه 1392 = 04-11 2013

عکسی از روحانی با شعار زیبای "مرگ بر آمریکا"

گزارش خبرنگار ما از تهران در باره راهپیمايی حکومتی 13 آبان در اطراف سفارت سابق آمریکا

از ساعت 9 صبح به تدریج اتوبوس های شرکت واحد دانش آموزان مدارس را به نزدیکی سفارت سابق آمریکا منتقل می کردند. در این بین دانش آموزان مدارس شهرهای حومه تهران از جمله رباط کریم، ورامین و کرج هم به چشم می خورد.

گردانهای بسیج از یگان امیرالمومنین و ولیعصر، سپاه مقداد و بسیاری دیگر از نیروهای تشکیلاتی و لباس شخصی‌ها خود را به محل رسانده بودند.

بین جمعیت به عنوان صبحانه شیر و ساندیس و کیک و چای صلواتی توزیع می شد.

تمامی فرعی های منتهی به سفارت، نیروی انتظامی و یگان ویژه مستقر شده بود و بسیاری از خیابانهای اطراف بسته شده بود.

در جوار درب اصلی سفارت جایگاه سخنرانی ایجاد کردند که هنوز نیمه کاره بود و کارگران پیچ و بست آن را محکم می کردند.

حوالی ساعت 10:15 گروهی از نمایندگان مجلس که در راس آن پاسدار کوثری و حمیدرسایی بودند به محل رسیدند. تعداد زیاد محافظان آنان در نوع خود جالب بود.

دانش آموزان مدارس بیش از آنکه در حال و هوای گفتن «مرگ بر آمریکا» باشند از تعطیلی کلاس های درس و شور هیجان باهم بودن خوشحالی می کردند

در مقابل گروهی ار بسیجیان با عصبیت خاصی پرچم های بزرگ آمریکا و اسرائیل را به وسط خیابان کشیدند و ابتدا به سبک بومی‌ها و قبایل بدوی آمازون روی آن پای کوبیدند و مرگ بر آمریکا گفتند سپس پرچم ها را آتش زدند و تکبیرگفتند.

پرچم‌ها و تدارکات مراسم از جمله کیک و شیر از داخل دو دکه آبی رنگ در ضلع جنوبی چهارراه توضیح می شد.

مترو در ایستگاه طالقانی توقف نداشت همین مسئله باعث شده بود کارمندان زیادی مجبور شوند برای رسیدن به محل کار خود ناخواسته وارد راهپیمایی شوند و جمعیت بیشتر به نظر برسد.

حوالی ساعت 10:30 غلامعلی حداد عادل به محل رسید. تریبون برای سخنرانی آماده شده و گفته می شود سعید جلیلی اولین سخنران مراسم است.


شعار زیبای مرگ بر آمریکا

جمعی از دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده در مراسم یوم الله 13 آبان عکس هایی از شهدای هسته ای در دست دارند و شعارهای ضد آمریکایی می دهند.

در این مراسم همچنین ماکت هایی از موشک سجیل دیده می شود که روی آن عبارت یو سی جی اف 054 درج شده است.

همچنین پوستر صداقت آمریکایی در دست دانش آموزان شرکت کننده در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از جلوه های ویژه این مراسم است.

گروهی از دانش آموزان نیز عکسی از رئیس جمهور حمل می کنند که روی آن جمله ای با مضمون "شعار زیبای مرگ بر آمریکا در کشور ما وحدت آفرین شده است" دیده می شود.


نمایندگان مجلس به جمع راهپیمایان ۱۳ آبان پیوستند

صدا و سیمای رژیم: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور مقابل لانه جاسوسی امریکا همصدا با دانش آموزان و دانشجویان فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

حدادعادل نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور نمایندگان در جمع راهپیمایان همصدایی با آنان در پایبندی به اهداف استکبارستیزی نظام است.

این مراسم هم اکنون با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در جریان است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: