آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 4 دی ماه 1392 = 25-12 2013

خداوند از کسانی که فتنه را براه انداختند نگذرد

معاون اول قوه قضائیه با تأکید بر اینکه راه بازگشت از این ظلم بزرگ به انقلاب عذرخواهی، ندامت و پشیمانی است، گفت: کسانی که فتنه سال 88 را به راه انداختند باید عذرخواهی کنند نه اینکه بر یک موضوع باطل ایستادگی داشته باشند.

فارس: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائیه امشب (چهارشنبه) با حضور در مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب مؤتلفه اسلامی، اظهار داشت: خداوند از کسانی که فتنه سال 88 را به راه انداختند نگذرد چراکه ظلم بزرگی به انقلاب اسلامی کردند.

وی با تأکید بر اینکه راه بازگشت از این ظلم بزرگ به انقلاب عذرخواهی، ندامت و پشیمانی است، گفت: باید عذرخواهی و اظهار ندامت کنند نه اینکه بر یک موضوع باطل ایستادگی داشته باشند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: فتنه‌گران در انتخابات سال 88 فضا را به گونه‌ای جلوه دادند که دشمن فکر کرد جای پایی در نظام جمهوری اسلامی دارد بنابراین معتقدم که تنها راه بازگشت توبه، اظهار ندامت و عذرخواهی از ملت ایران و خداوند است.

حجت‌الاسلام رئیسی، تأکید کرد: انسان‌های شاخص‌ و متصل به انقلاب اسلامی باید مراقبت بیشتری داشته باشند؛ امروز تنها مقام معظم رهبری را می‌توان مفسر و مبین خط امام (ره) دانست.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: