آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 دی ماه 1392 = 30-12 2013

تنها چراغ راه مردم ولایت است / دیگران هلاک می شوند

آخوند احمد خاتمی٬ امام جمعه موقت تهران: فقط و فقط رهبری محور اعتدال در ایران است

به گزارش دیگربان، احمد خاتمی با تعریف و تمجید از علی خامنه‌ای و حمله به رهبران جنبش سبز٬ خواستار شناسایی و مجازات کسانی شد که دیدار هیات اروپایی با نسرین ستوده و جعفر پناهی را هماهنگ کرده‌اند.

وی روز دوشنبه (۹ دی) در همایش «عاشورائیان» کرمان گفته که علی خامنه‌ای «فقط و فقط» محور «اعتدال» است و «تنها چراغ راه مردم ولایت است.»

احمد خاتمی با معرفی میرحسین موسوی و مهدی کروبی به عنوان «طلحه» و «زبیر» زمان ادعا کرده که «فتنه‌گران باید براساس پیام و شعار این ملت، به اشد مجازات برسند.»

این عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به طور تلویحی به دولت حسن روحانی نسبت به قدرت رسیدن «فتنه‌گران» در دولت یازدهم هشدار داده است.

محافظه‌کاران تندرو از حضور برخی نیرو‌های اصلاح‌طلب در دولت یازدهم خشمگین هستند و بار‌ها از روحانی خواسته‌اند در انتصاب‌های خود تجدید‌نظر کند.

احمد خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر هیات اروپایی به تهران اشاره کرده و افزوده که این هیات «در سفارت یونان رندانه و دزدانه با برخی از فتنه‌گران بدنام مذاکره کرده است.»

خاتمی گفته «باید با کسی که زمینه مذاکرات را فراهم کرده، به شدت برخورد و عزل شود.»


هر کس خود را با رهبر تنظیم نکند هلاک ‌می‌شود

حسین فدایی٬ دبیرکل جمعیت ایثارگران می‌گوید شرط بازگشت محمد خاتمی و اکبر هاشمی رفسنجانی عذرخواهی «صریح» از علی خامنه‌ای است٬ هر کس خود را با دیدگاه‌های علی خامنه‌ای تنظیم نکند٬ دچار «هلاکت» می‌شود و فتنه‌گران مقابل «اسلام و فرزند رسول خدا شمشیر» کشیده‌اند.

وی وز یکشنبه (هشتم دی‌ماه) این اظهارات را در یک نشست خبری که در دفتر این جمعیت برگزار شد٬ بیان کرده است.

وی گفته «هرکس در نظام اسلامی نخواهد خود را با دیدگاه‌های رهبری و جانشین امام زمان تنظیم کند دچار هلاکت خواهد شد و این یک امر شوخی‌برداری نیست.»

فدایی افزوده هاشمی و خاتمی برای بازگشت به «آغوش انقلاب» باید «صریحا» از علی خامنه‌ای عذرخواهی کنند و «مرزبندی روشنی با نظام سلطه، وهابیت و حاکمان مرتجع منطقه، اپوزیسیون خارج کشور و سران داخلی فتنه داشته باشند.»

نزدیکان علی خامنه‌ای و نظامیان در چهار سال گذشته بارها اعلام کرده‌اند که معترضان و موسوی و کروبی باید از رهبر جمهوری اسلامی عذرخواهی کرده و توبه کنند؛ درخواستی که از سوی رهبران جنبش سبز مورد پذیرش قبول نگرفته است.

دبیرکل جمعیت ایثارگران «فتنه‌گران» را افرادی معرفی کرده که «بسیار زرنگ و دارای صفت معاویه هستند، یعنی از اسلام دم می‌زنند اما مقابل اسلام و فرزند رسول خدا شمشیر می‌کشند.»

وی همچنین گفته که رفع حصر رهبران جنبش سبز «مشکل اصلی ملت ایران» نیست و مشکلات اصلی کشور «تورم، بیکاری و مسائل آموزشی و اخلاقی» است.

دبیرکل جمعیت ایثارگران در عین حال از قوه قضائیه خواست رهبران جنبش سبز را محاکمه کند و از قول پیامبر اسلام گفته «اجرای یک حد الهی نافع‌تر از بارش ۴۰ روز باران است.»

فدایی مدعی شده که جریان فتنه «ده‌ها سال مسیر پیشرفت ملت ایران را به عقب انداخت٬ در درون خانواده‌ها اختلاف‌ افکند، نا‌امنی اقتصادی ایجاد کرد و مردم را به نظام بی‌اعتماد کرد.»

حامیان علی خامنه‌ای تلاش می‌کنند فشارهای اقتصادی ناشی از تشدید تحریم‌ها که به علت برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی و نقض حقوق بشر در این کشور ایجاد شده را به حوادث سال ۸۸ ربط دهند.

آنها قصد دارند به این وسیله در برداشت‌های مردم از خواسته‌های معترضان و نیز مقاومت میرحسین موسوی٬ مهدی کروبی و زهرا رهنورد خدشه ایجاد کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: