آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 22 دی ماه 1392 = 12-01 2014

دیدار با هنرمندان؛ هشدار جدی باند ولایت به روحانی

دیگربان: جواد کریمی قدوسی٬ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس حسن روحانی را به «افراطی‌گری» متهم کرده و گفته در صورتی که اظهارات «افراطی» مشاوران وی استمرار داشته باشد، مجلس٬ روحانی را جهت پاسخگویی احضار خواهد کرد.

آقای کریمی‌قدوسی این اظهارات را روز یکشنبه (۲۲ دی) در گفتگو با خبرگزاری فارس بیان کرده است.

وی گفته «برخی رفتارهای رئیس‌ جمهوری همانند اظهار نظر وی در جمع هنرمندان رفتارهایی کاملا افراطی است و امیدواریم که این رفتار‌ها ادامه پیدا نکند.»

این نماینده مجلس افزوده بهتر بود آقای روحانی به جای پرداختن به «مباحث حاشیه‌ای» لوایحی را در حوزه مسائل اقتصادی به مجلس تقدیم می‌کرد.

حسن روحانی در دیدار با هنرمندان گفته نگرانی از دریافت کارت زرد مجلس از سوی علی جنتی٬ وزیر ارشاد ندارد و مخالف نگاه امنیتی به مقوله هنر است.

اظهارات وی با خشم محافظه‌کاران مواجه شده و رسانه‌های محافظه‌کار حملات هماهنگی علیه جامعه هنری ایران و روحانی آغاز کرده‌اند.

کریمی‌قدوسی در بخش دیگری از اظهاراتش گفته مشاوران روحانی «نقش‌هایی را در ابعاد مختلف برای دولت تعریف می‌کنند که این اقدامات آن‌ها دولت را در آینده نزدیک با چالش‌های جدی مواجه خواهد کرد.»

اشاره وی به سخنان اکبر ترکان٬ مشاور ارشد رئیس جمهوری و مدیرعامل مناطق آزاد است که گفته ۸۰ نماینده‌ مجلس برای توقف دولت برنامه‌ریزی کرده‌اند.

ترکان از مردم خواسته فعالیت این ۸۰ نماینده را به خوبی رصد کنند و اگر دیدند که این رفتار درست و منطقی نیست در انتخابات مجلس آینده تجدیدنظر کنند.

کریمی‌قدوسی در واکنش به این اظهارات تهدید کرده در صورتی که اظهارات «افراطی» مشاوران روحانی استمرار داشته باشد، مجلس وی را جهت پاسخگوی احضار خواهد کرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: