آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 11 بهمن ماه 1392 = 31-01 2014

علت بازگشت موسویان به آمریکا چیست؛ نگرانی رژیم؟

سید حسین موسویان جمعه ظهر بار دیگر به آمریکا بازگشت.

وی ساعاتی پیش از خروج از کشور در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری «انتخاب» در پاسخ به سئوالی در مورد احتمال همکاری اش با دولت یازدهم، با بیان اینکه سفرش به تهران شخصی بوده، گفت: هیچ گونه تمایلی برای تصدی پست یا همکاری با دولت ندارم .

وی افزود: ترجیح می دهم به عنوان یک پژوهشگر آزاد در حوزه ی دیپلماسی از 30 سال تجربه کاری خود، بدون وابستگی به پست و مقام دولتی کار کنم.

موسویان افزود: بنابراین همچنان به رویه سابق خود که سخنرانی در مجامع مختلف جهانی یا انتشار مقالات در رسانه های مطرح و موثر جهان است، ادامه خواهم داد.

وی همچنین گفت که در کنار این فعالیت ها که در حوزه «دیپلماسی عمومی» تعریف می شود، قصد دارم به فعالیت پژوهشی و آکادمیک خود ادامه دهم.



Biganeh January 31, 2014 11:43 PM

اگر در تهران می‌ماند جای تعجّب بود چون شغل این آقا سالها در خارج از کشور بوده از همکاری در ترور مخالفان گرفته تا لابیگری درخاک شیطان بزرگ از این رجاله‌ها در درون کشور به اندازه کافی‌ داریم حتما مأموریت جدید ایشان اعتدال در تحریمها و سرانجام رسیدن به‌‌‌ هدف بزرگ

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو February 1, 2014 01:04 PM

یه بابک زنجانی امریکا نشین" موسویان" که حکم گوشی تلفن آخوندها رو با ارباب های تکزاس نشین و آیت الله کارترها داره ! چطوریه که یه دانشجوئی که هیچ جرمی مرتکب نشده ممنوع الخروج میشه و از همون فرودگاه مستقیم می برش زندون اوین ولی آخوندها یه همچی جونوارآدم نمای آخوند زاده ای رو مانند موسویان اجازه خارج شدن از دیار ملاها " ایران کنونی" بهش میذن ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: