آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 6 اسفند ماه 1392 = 25-02 2014

اوکراین؛ ترس دیکتاتور ایران از چیست؟

دیگربان: مصطفی پورمحمدی٬ وزیر دادگستری از عملکرد برخی روزنامه‌ها و رسانه‌های دولتی و نزدیک به دولت در نحوه پوشش تحولات اوکراین انتقاد کرده و گفته ایران مثل اوکراین نیست.

تحولات اوکراین و برکناری ٰرئیس جمهوری این کشور با استقبال رسانه‌های نزدیک به دولت و خشم و انتقاد محافظه‌کاران تندرو مواجه شده است.

گروهی از فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی با اظهار تاسف از وقایع اوکراین از آمریکا و اروپا به عنوان دو عامل اصلی سرنگونی رئیس جمهوری این کشور نام برده‌اند.

گروهی از رسانه‌های دولتی و نزدیک به دولت حسن روحانی نیز تحولات اخیر اوکراین را به‌گونه‌ای پوشش داده‌اند که با اعتراض وزیر محافظه‌کار کابینه یازدهم مواجه شده است.

پورمحمدی در واکنش به اقدام این رسانه‌ها گفته «بعضی‌ها در روزنامه {درباره اوکراین} جوری تیتر می‌زنند که گویا مسئله‌ای داخلی اتفاق افتاده است.»

وی گفته تحولات حرکت اوکراین به سمت غرب «در حدی نیست که کسی فکر کند اگر در آنجا اتفاقی افتاده حالا در ایران هم تیتر بزرگ و لوگوی رنگی و حرکت‌ها و حرف‌هایی از این دست زده شود.»

وزیر دادگستری افزوده «کشور و نظام ما قابل مقایسه با اینجا‌ها {اوکراین} نیست و کسانی که حال و هوای دیگری دارند امر برایشان مشتبه نشود.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: