آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 فروردین ماه 1393 = 09-04 2014

مخالفت خامنه ای با امضای پروتکل الحاقی+فیلم

رادیو آلمان: رهبر جمهوری اسلامی در دیدار با مسئولان سازمان انرژی اتمی بر لزوم "حفظ دستاوردهای هسته‌ای" همزمان با ادامه مذاکرات تأکید کرد. او در عین حال به‌طور تلویحی با امضای پروتکل الحاقی پیمان ان‌پی‌تی مخالفت کرد.

رهبر جمهوری اسلامی صبح چهارشنبه (۹ آوریل/ ۱۸ فروردین) و همزمان با "روز ملی فناوری هسته‌ای" با "رئیس، مدیران، متخصصان و کارشناسان سازمان انرژی اتمی" ایران دیدار کرد.

به گفته آیت‌الله خامنه‌ای، موافقت با مذاکره با قدرت‌های جهانی "برای شکستن فضای خصمانه جبهه استکبار بر ضد جمهوری اسلامی بود و این مذاکرات باید ادامه یابد".

رهبر جمهوری اسلامی دو ماه پیش از این اعلام کرده بود که گفت‌وگوها ادامه می‌یابند، اما به نتیجه‌بخشی مذاکرات خوش‌بین نیست.

پایگاه اطلاع‌رسانی خامنه‌ای روز چهارشنبه به نقل از وی نوشته است: «اما همه بدانند که با وجود ادامه مذاکرات، فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحقیق و توسعه هسته‌ای به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و هیچیک از دستاوردهای هسته‌ای نیز تعطیل‌بردار نیست.»




www.youtube.com/watch?v=VmV7blY2hSA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: