آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 23 فروردین ماه 1393 = 12-04 2014

لاریجانی، روحانی را تهدید کرد/روحانی به گریه افتاد

علی لاریجانی امروز حسن روحانی را بطور غیرمستقیم تهدید کرد که اگر از اوامر ولی فقیه سرپیچی کند، سزای عمل خود را خواهد دید.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفته: افرادی که در ۳۴ سال گذشته به علی خامنه‌ای بی‌وفایی کردند٬ سزایش را چشیده اند.

به گزارش دیگربان به نقل از باشگاه خبرنگاران٬ علی لاریجانی روز شنبه (۲۳ فروردین ماه) در همایشی گفته: «در تاریخ ۳۴ سال گذشته چه در مسائل داخلی و چه مسائلی که ساحت بین‌المللی بود، گاهی برخی سستی‌ها حاصل می‌شد اما آن چیزی که باعث عزت ما شد جایگاه ولایت فقیه است.»

لاریجانی گفته: «حوادث متنوعی در ۳۴ سال بر ما گذشت اما چیزی که باعث عزت شد، یکدلی در اطاعت از رهبری انقلاب بود و کسانی که بی‌وفایی کردند سزایش را چشیدند.»

به نظر می‌رسد از معاصرین منظور وی، هاشمی رفسنجانی٬ میرحسین موسوی و مهدی کروبی باشد که بر اساس دستورات علی خامنه‌ای عمل نکرده‌اند.

پیش‌تر نیز حسینعلی منتظری مورد خشم رهبر جمهوری اسلامی قرار گرفته و به قول لاریجانی «سزای بی‌وفایی» خود را چشیده بود.


روحانی به گریه افتاد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفته حسن روحانی اخیرا به خاطر وضعیت بد کشور «گریه» کرده است.

به گزارش دیگربان به نقل از سایت «عصر آبادان»٬ حمید رسایی گفته شنیده است که روحانی در یکی از جلسات هیات دولت به علت وضعیت «بد کشور» گریه کرده است.

روز گذشته نیز غلامعلی حداد عادل٬ مشاور علی خامنه‌ای با اعلام اینکه جمهوری اسلامی «دوران سختی» را می‌گذراند از حامیان میرحسین موسوی خواسته بود به نظام کمک کنند.

وی گفته «کشور دوران سختی را می‌گذراند و آنهایی که به موسوی رای دادند٬ اما با بصیرت و مومن هستند بیایند و برای آبادانی کشور کمک کنند و نظر بدهند که این‌‌‌ همان اعتدال است.»

این در حالی است که رسایی می‌گوید «مذاکرات ژنو قطعاً به بن بست خواهد رسید و توافق ژنو و اجرایی نبودن و بر خلاف مصالح کشور بودنش به زودی روشن خواهد شد.»

این نماینده افزوده توافقنامه «ژنو» هزینه زیادی متوجه کشور خواهد کرد و در «حال حاضر آمادگی زیادی برای استیضاح ظریف وجود دارد.»

وی اضافه کرده «نمایندگانی که معتقد به استیضاح ظریف هستند به این مطلب واقف‌اند که ممکن است استیضاح، بهانه‌ای برای شکست توافقات ژنو بشود که فعلا این اقدام صورت نگرفته است.»

*****************************************************



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: