آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 27 فروردین ماه 1393 = 16-04 2014

اعزام تیم کشتی به مسابقات بین المللی قرقیزستان لغو شد

اعزام تیم کشتی قم به مسابقات بین المللی قرقیزستان به دلیل عدم تامین منابع مالی لغو شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پس از دعوت فدارسیون کشتی قرقیزستان از فدراسیون کشتی کشورمان برای شرکت در مسابقات کشتی بین المللی این کشور، قرار بود تیم کشتی استان قم به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت کند که این سفر لغو شد.
در تورنمنت بین المللی کوجومکول وسناتبایف قرقیزستان از تاریخ خرداد 14 تا 18 خرداد ماه 93 در قرقیزستان برگزار می‌شود و فدراسیون کشتی به هیئت کشتی استان‌ها اعلام کرده بود که در صورت تمایل می‌توانند برای حضور در این رقابت‌ها به عنوان نمایندهٔ ایران اقدام و به کشور قرقیزستان اعزام شوند.
هیئت کشتی استان قم نیز آمادگی خود را برای اعزام تیمی به این رقابت‌ها را اعلام و فدراسیون نیز با این درخواست موافقت کرد اما اعزام کشتی گیران قمی به دلیل عدم تامین منابع مالی انجام نمی‌شود.
نکته جالب توجه اینکه فدراسیون کشتی قرقیزستان تمامی هزینه‌های داخل این کشور اعم از پذیرایی، هتل، ایاب و ذهاب داخلی را متقبل می‌شود و تنها هزینه سفر به قرقیزستان بر عهده تیم اعزامی است با این حال هیئت کشتی استان قم در تلاش برای تامین بودجه لازم برای تامین هزینه‌های سفر کشتی گیران قمی به قرقیزستان با شکست مواجه شد.
فدراسیون کشتی قرقیزستان از کشورمان درخواست کرده که تیم اعزامی تا تاریخ 25 اردیبهشت ماه مشخص شود تا مقدمات پذیرش آن‌ها صورت گیرد ضمن اینکه این پیکار‌ها در رده سنی بزرگسالان و در هر دو بخش آزاد و فرنگی برگزار می‌شود.
شنیده‌ها حاکی از آن است که هیئت کشتی استان قم هنوز در تلاش برای تامین هزینه‌های سفر به قرقیزستان است و از اعزام کشتی گیران ناامید نشده اما هنوز توفیقی در جذب منبع تامین مالی پیدا نکرده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: