آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 28 فروردین ماه 1393 = 17-04 2014

احمدی ‌نژاد به خواست رهبر نظام فعال شده است

دیگربان: سایت «میدان ۷۲» به نقل از یک منبع آگاه نوشته فعالیت‌های سیاسی محمود احمدی‌نژاد به «خواست» علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی از سر گرفته شده است.

این سایت نزدیک به رئیس دولت دهم روز پنجشنبه (۲۸ فروردین) بدون آنکه به هویت این منبع آگاه اشاره کند به نقل از وی از ادامه جلسات احمدی‌نژاد با خامنه‌ای خبر داده است.

این منبع آگاه گفته «معظم‌له {خامنه‌ای} با محبت و عطوفت بار‌ها به احمدی‌نژاد توصیه کردند در عرصه‌های سیاسی و مردمی فعال‌تر شوند.»

محمود احمدی‌نژاد نوروز امسال با حضور در منطقه عملیاتی شکست حصر آبادان در جنوب ایران با موضع‌گیری علیه آمریکا به طور غیررسمی فعالیت سیاسی خود را دوباره از سر گرفت.

علی خامنه‌ای هفته نخست فروردین ماه از این منطقه جنگی بازدید کرده بود و احمدی‌نژاد نخستین کسی بود که چند روز بعد و در اقدامی معنادار به این منطقه سفر کرد.

این منطقه به «یادمان شکست حصر آبادان» نیز معروف است که روح‌الله خمینی سال ۱۳۶۰ پس از صدور دستور عزل ابوالحسن بنی‌صدر٬ فرمان شکست حصر این شهر را صادر کرد.

گروهی از تحلیل‌گران سیاسی محافظه‌کار معتقدند احمدی‌نژاد و حامیانش خود را برای حضور در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی آماده می‌کنند.

«هما» مرکز هماهنگی هواداران احمدی‌نژاد نیز ار چندی پیش فعالیت رسمی خود را در این زمینه آغاز کرده٬ اما عبد‌الرضا داوری می‌گوید این مرکز قصد ندارد فعالیت سیاسی داشته باشد.

برخی محافظه‌کاران نسبت به احتمال بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه قدرت و سیاست نیز واکنشی منفی نشان داده و گفته‌اند نظام دیگر به وی اجازه چنین بازگشتی نخواهد داد.

سایت «میدان ۷۲» نیز در واکنش به این موضع‌گیری‌ها به نقل از این منبع آگاه نوشته «بسیاری با مشاهده روابط حسنه {خامنه‌ای و احمدی‌نژاد} ضمن برنامه ریزی‌های گسترده می‌کوشند با جنجال رسانه‌ای خلاف انچه در حال وقوع است را منعکس کنند.»

این منبع آگاه از از «جبهه ورشکسته به اصطلاح اصولگرایان» و «دوم خردادی‌ها» به عنوان جریان‌هایی نام برده که مشغول حمله به احمدی‌نژاد هستند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: