آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 29 فروردین ماه 1393 = 18-04 2014

کیهان حکومتی: ظریف جهالت تاریخی دارد

پیام فضلی‌نژاد اظهارات ظریف مبنی بر اینکه «ریچارد فرای یک دوست صمیمی برای ایران است» را یک اشتباه تفکری خواند و بیان کرد: احتمالا گرفتن چنین موضعی براساس جهالت بر تاریخ است.

پیام نو: ‌ستون نویس روزنامه کیهان درباره دفن ریچارد فرای و شخصیت وی توصیه ها و دیدگاه هایی از جنس روزنامه کیهان اظهار داشت. و وزیر امورخارجه را به دلیل تجلیل از فرای دارای جهل تاریخی عنوان کرد.

آنطور که فارش گزارش کرده پیام فضلی‌نژاد در ویژه‌برنامه «انفطار یک فریم» که به همت مجموعه فرهنگی شهید صیادشیرازی در تالار اداره برق برگزار شده بود، اظهارات ظریف مبنی بر اینکه «ریچارد فرای یک دوست صمیمی برای ایران است» را یک اشتباه تفکری خواند و بیان کرد: احتمالا گرفتن چنین موضعی براساس جهالت بر تاریخ است.

نویسنده کتاب شوالیه‌های ناتوی فرهنگی ابراز کرد: افرادی که دم از شعار آزادی بیان می‌زنند و بر شعار زنده باد مخالف من اعتقاد دارند بدانند که صدای اعتراضی که امروز مبنی بر جلوگیری از دفن ریچارد فرای از گلوگاه بچه‌های حزب‌الله اصفهان بلند است یک صدای واقعی و قوی است. ما بر‌اساس وصیت‌نامه امام تا آخر می‌ایستیم.

وی بدون اشاره به هیچ سند و مدرک خاصی مدعی شد: سال ۷۴ وزارت اطلاعات رسما طی بیانیه‌ای جاسوسی ریچارد فرای را اعلام می‌کند و در همان اعلامیه بیان می‌کنند که او در ایران به دنبال جمع‌آوری اطلاعات محرمانه آموزشی است.

این مقاله‌نویس کیهان خاطرنشان کرد: ردپای جاسوسی ریچارد فرای از سال ۱۳۳۰ تا ۹۲ به خوبی در ایران مشهود است و عده‌ای در داخل یا براساس غفلت، جهالت و یا خیانت این جاسوس یهودی‌الاصل آمریکایی را مورد احترام قرار می‌دهند.

وی اظهار کرد: خطر ریچارد فرای برای ایران نه فقط از بابت قاچاقچی بودن عتیقه‌جات و جاسوسی او است بلکه او به تبیین و ارائه یک قرائت یهودی از اسلام مبادرت ورزیده است.

وی مدعی شد: توجه به این قرائت یهودی بیان شده از سوی ریچارد فرای نسبت به اسلام خطرناک و مهلک است و امیدواریم دولت فعلی جمهوری اسلامی و علی‌الخصوص رئیس‌جمهور توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند و بهترین تصمیم را در این ارتباط بگیرند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: