آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 29 فروردین ماه 1393 = 18-04 2014

امام جمعه: فتنه موجب تحریمها شد نه مسئله هسته ای

صدا و سیمای رژیم: خطیب جمعه تهران گفت: گمان نکنیم مسئله هسته ای موجب تحریم بود، بلکه فتنه موجب تحریم شد چرا که در زمان فتنه ، برخی ، دولت را ضعیف نشان دادند و دشمنان جرأت کردند بی قانونی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی به دیدار اخیر رئیس و متخصصان انرژی هسته ای کشورمان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار با صراحت و شفافیت بیان داشتند که به هیچ قیمتی از دستاوردهای دانشمندان مان در مسئله انرژی هسته ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی گفت: اگر دنیای استکبار بتواند چرخ های سوخت هسته ای ما را از کار بیندازد، شکست خورده واقعی خواهیم بود. بر این اساس نه آب سنگین اراک و نه کانون های دیگر هیچگاه تعطیل بردار نیست.

خطیب نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنانش بیانیه اخیر پارلمان اروپا را سخیف ، بی شرمانه و زیاده خواهانه خواند و گفت: آنها خیال کردند وضع جدیدی پیش آمده است و مذاکره ، آنها را دچار اشتباه کرد و فکر کردند می توانند به ما تعرض کنند.

وی افزود: ملت ما با استقامت در امر هسته ای و تقویت فرهنگ اسلامی (اعدام)، جواب دندان شکنی به اتحادیه اروپا و استکبار و آمریکا و همه اذنابشان خواهد داد.

***************************************************



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: