آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 1 اردیبهشت ماه 1393 = 21-04 2014

احتمال رای آوری استیضاح وزیر روحانی

نماینده تهران در مجلس با اشاره به طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس گفت:در صورت مطرح شدن این طرح در صحن، احتمال رای آوری این استیضاح وجود دارد.

فاطمه آلیا در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز با بیان اینکه طرح استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در مجلس تهیه شده، گفت:این طرح امضاء های زیادی هم دارد و نمایندگان در پیگیری این استیضاح، جدی هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز، وی با اشاره به کارت زرد امروز مجلس به فانی گفت:فضای مجلس نسبت به عملکرد وزیر منفی است و در صورتی که استیضاح وی در صحن مجلس مطرح شود، احتمال رای آوری آن وجود دارد.

93 نماینده طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضاء‌ کردند.

فانی صبح امروز یکشنبه در صحن علنی مجلس حاضر شد و به سوال مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و سه نماینده دیگر پاسخ داد که پاسخ وی برای نمایندگان قانع کننده نبود و نمایندگان به وی کارت زرد دادند.

سوال از وزیر پیش از این در کمیسیون آموزش و تحقیقات پارلمان مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود اما به دلیل قانع نشدن نمایندگان سوال‌کننده از پاسخ‌های وزیر، سوال برای بررسی بیشتر به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

محتوای این سوال این بود که علت به کارگیری افرادی که در سنین بازنشستگی قرار دارند و حدود 10 سال است که از زمان بازنشستگی آنان گذشته است، در وزارتخانه‌ای که بیشترین کار را با قشر نوجوان و جوان جامعه دارد، با توجه به اینکه بسیاری از نیروهای موجود از نیروهای خدوم و آماده به کار هستند، چیست؟



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: