آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 1 اردیبهشت ماه 1393 = 21-04 2014

دختر ایرانی: عالیترین نشان تحقیقاتی آمریکا+عکس

اعطای عالی ترین نشان تحقیقاتی آمریکا به یک محقق جوان ایرانی

ایسنا: یک استاد جوان ایرانی دانشگاه میشیگان موفق به دریافت بالاترین نشان تحقیقاتی دانشمندان و مهندسان جوان از رییس جمهور آمریکا شد.

دکتر مونا جراحی در مراسمی که هفته گذشته در کاخ سفید برگزار شد، به همراه چند محقق دیگر نشان «استعداد برتر حرفه ای جوان سال» را از رئیس جمهوری آمریکا دریافت کرد.

علت اعطای این جایزه به این استاد جوان، تحقیقات و پروژه های خلاقانه وی در گسترش دانش پلاسمونیک در ساخت وسایل نانوالکترونیک و نانوفتونیک و صنعتی کردن فناوری «تراهرتز» است که در صنایع پزشکی، دارویی و ماشین آلات کاربرد دارد.

پروفسور جراحی تنها محقق ایرانی تباری بود که موفق به دریافت جایزه استعداد برتر امسال شد.

جایزه ریاست جمهوری برای استعدادهای برتر حرفه ای مهندسان و پژوهشگران در سال ۱۹۹۶ به دستور کلینتون و با همکاری شورای ملی علوم و فن آوری آمریکا بنیانگذاری شد.

در آغاز این جایزه سالانه به ۶۰ پژوهشگر و مهندس برتر که در اوایل زندگی حرفه ای خود بودند تعلق می گرفت، اما در سال های اخیر این تعداد به حدود صد نفر افزایش پیدا کرده است. وزارت خانه ها و سازمان های دولتی مختلف از جمله وزارتخانه‌های علوم و نیرو، ناسا و موسسه ملی بهداشت در معرفی کاندیداهای دریافت این جایزه نقش دارند.

این جایزه، ارزشمندترین جایزه دولتی است که یک مهندس یا پژوهشگر در اوایل زندگی حرفه ای اش می تواند دریافت کند.



کوروش April 21, 2014 11:13 AM

از نظر مراجع تقلید قم کار این خانم عین محاربه با خدا می باشد و این خانم جهنمی می باشد ، چون موهای این خانم موجب شهوتی شدن آقای اوباما و در ادامه جایزه دادن ایشان به این خانم شده! ! ! ! ! ! ! ! ! و هیچ ارزشی ندارد !؟؟؟! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: