آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 اردیبهشت ماه 1393 = 22-04 2014

تاکید اسلام بر ازدواج دختران در سن‌ کم

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: ‌در اسلام به ازدواج دختران در سن کم اشاره شده است.

صراط: حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی عصر امروز در سالن همایش دانشگاه آزاد واحد مشهد در جمع دانشجویان و اساتید این دانشگاه اظهار داشت: ظرفیت انسان بی‌نهایت است و درس و دانشگاه کف این ظرفیت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم به خصوص جوانان باید ظرفیت‌های خود را کشف کنند؛ تصریح کرد: در اسلام حقوقی برای زنان و دختران تعریف شده که آنها باید به خود افتخار کنند و ارزش خود را به کم فدا نکنند.

وی افزود: در اسلام به ازدواج دختران در سن کم اشاره شده و از دختر با عنوان کوثر یاد شده است، بنابراین دختران و زنان باید به ارزش و جایگاه خود اهمیت دهند.

قرائتی با بیان این که عبادت و تحصبل باید در کنار هم انجام شود؛ اضافه کرد: دانشگاه یک قطره علم است اما جوانان نباید تنها به این قطره قانع باشند زیرا فرهیختگی جوانان به تفکر و تولید ابتکارات مفید در زندگی جامعه خود است.

وی گفت: ازدواج یک نیاز است و باید در نزد جوانان به شکل جدی در نظر گرفته شود.

قرائتی اظهار داشت: داشتن شماره تلفنی از یک کارشناس دینی به جوانان کمک می‌کند تا آنها شبهاتی که از دین اسلام دارند را رفع کنند و با دید بازتری به اسلام بنگرند، بنابراین لازم است آنها در دیدگاه‌های خود تجدید نظر کنند.



mani April 22, 2014 10:56 AM

وقتي اعراب مسلمان به ايران به طمع غارت اين سرزمين و دست درازي به كودكان و زنان براي تجاوز و فروختن آنان در بازارهاي برده فروشي اسلامي حمله كردند با مطرح كردن اينكه در قرآن شان تمام دانشهاي در همه زمانها وجود دارد (البته بيشتر در مورد شكم و خصوصا دانش زير شكمشان،دانش كشتار ،غارت و مثله كردن انسانها) بدين طريق تمامي كتابخانه ها و كتابهاي ايرانيان را آتش زدند و بعبارتي مردم ايران را در نسلهاي متوالي از تاريخ و دانش كشورشان تهي و انسانهاي بي متحواي امروزي را كه براي مردگان متجاوزان و نابود كننده ي تاريخ و تمدن سرزمينش گرانبهاترين مقبره ها را از سيم و زر درست كرده اند و هر ساله ميليونها نفر از آنها براي زيارت مقبره ي آن تازيان ميروند را بوجود آورده اند مردمي كه با چندين قرن انتقال خوي و خصلت وحوش باديه نشين به ذهنشان خوي و خصلت آنها را نيز پيدا كرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Amir April 22, 2014 11:07 AM

آقای رئیس ستاد اقامه نماز کشورباز هم دستمال ابریشمی ورداشتی! ! بابا این اسلام و قوانین از کمر به پایین ارزونی خودتون چونکه محمد با یه دختر بچه ۹ ساله ازدواج کرد و خامنه ای خواهان جمیت ۱۵۰ ۰۰۰ ۰۰۰ هستش این اراجیف رو میبافی
ننگ بر شماها باد که ظرف این ۳۷ سال یه جمله مفید رو از شماها نشنیدیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: