آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 اردیبهشت ماه 1393 = 22-04 2014

خاتمی اگر قصد توبه دارد، صريح بگويد

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه اگر خاتمي قصد توبه دارد صريح بگويد، گفت: نظام جمهوري اسلامي ايران نيازي به دفاع تمام‌قد افرادي چون خاتمي ندارد، چراكه مردم در پاي آرمان‌ها و اصول انقلاب خود ايستاده‌اند.

مجتبي شاكري در گفت‌وگو با فارس در واكنش به اظهارات اخير خاتمي مبني بر دفاع تمام قد وي از جمهوريت نظام اظهار داشت: خاتمي كوتاه‌قدي خود را در فتنه 88 نشان داده چراكه وي و همفكرانش در سال 88 با اقدامات خود استقلال و جمهوريت نظام را زير سؤال بردند. وي ادامه داد: نظام جمهوري اسلامي اصول و خطوط قرمز مشخصي دارد كه اگر كسي خود را مدافعش مي‌داند بايد به آن پايبند باشد، بنابراين نظام جمهوري اسلامي ايران نيازي به دفاع تمام‌قد افرادي چون خاتمي ندارد، چراكه اين نظامي مردمي است و مردم در پاي آرمان‌ها و اصول انقلاب خود ايستاده‌اند. شاكري با اشاره به هنجارشكني‌هاي خاتمي و همفكرانش در سال 88 تصريح كرد: در سال 88 شاهد بوديم كه وي و همفكرانش در مقابل شعارهاي فتنه‌گران 88 مانند «نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران» و «شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه» سكوت كردند كه اين امر موجب گستاخي فتنه‌گران و نظام استكبار شد.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پايان تأكيد كرد: گفته مي‌شود كه خاتمي قصد اظهار ندامت و پشيماني از اقدامات خود در سال 88 دارد كه اگر چنين پشيماني براي او حاصل شده بهتر است صريحاً اعلام و تبري خود را از شعارها و رفتارهاي ساختارشكنانه بيان كند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: