آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 اردیبهشت ماه 1393 = 22-04 2014

وقایع خونین اوین و جشن سعدآباد

از فیس بوک: در همان ساعاتی که همسران و مادران زندانیان سیاسی زندان اوین، نگران و مشوش بدنبال خبری از عزیزان مجروح خود بودند، همسر آقای روحانی در حال برگزاری جشنی اشرافی در کاخ سعدآباد بودند و به حاضرین سکه های طلا اهدا می کردند.

افکار نیوز: از تدبیر فقط نامش مانده و امید هم که ....آخرین دست گل دولت توسط زن برادر رئیس جمهور به آب سپرده شد. هنگامی که خبر رسید در جشن میلاد حضرت فاطمه و روز زن که مراسمی مذهبی – سنتی است در یک اقدام ابتکاری و البته اشرافی مانکن‌ها برای زنان سران نظام و سفرای کشورهای خارجی شوی لباس گذاشته‌اند و دخترکان لزگی رقصیده‌اند! و اگر همه این‌ها به دلیل زنانه بودن مراسم نادیده گرفته شود می‌ماند خبر اهدای ۵ سکه بهار آزادی توسط همسر رئیس جمهور به هر یک از شرکت کنندگان و مدعووان در مراسم.

مدعووان خاصه‌ای که نه یکی دوتا بودند و نه مسلماً هیچکدامشان مستحق دریافت چنان اعانه‌ای از سوی دولت و نه هنگامی که دولت به مردم التماس می‌کند از مقرری ماهیانه ۴۵ هزارتومانشان بگذرند در شرایطی است که به مدعووان کاخ سعد آباد نفری ۵ سکه طلا هدیه بدهد.

همسر رئیس جمهور اگر می‌خواست سکه طلا هدیه بدهد می‌توانست در اقدامی نمادین به چند تن از مادران شهدا و یا زنان سرپرست خانوار هدیه بدهد که انصراف دهندگان از دریافت یارانه هم نگویند دُم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را!

***************************************************



یک هموطن April 22, 2014 06:08 AM

شرم بر این دولت به اصطلاح تدبیر و امید شرم بر من و ما ایرانیانی که هرروز شاهد این جنایت هستیم اما سکوت اختیار می‌کنیم تا سردمداران رژیم جنایت پیشه ملایان بیشتر ما را به ذلت و خواری سوق بدهند تا کی‌ بی‌ تفاوتی‌؟ به امید رستاخیز چند میلیونی برای نجات ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: