آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 اردیبهشت ماه 1393 = 22-04 2014

انتشار مطلب اروتیک در یک روزنامه

به گزارش جهان نیوز، یکی از روزنامه های مدعی حمایت از دولت و نزدیک به اصلاحات در آخرین صفحه خود در روز دوشنبه اقدام به انتشار مطلبی غیر اخلاقی در قالب یادداشتی طنز کرد.

این روزنامه که تلاش وافری برای مطرح شدن داشته و پیش از این نیز سابقه انتشار مطالب توهین آمیز و غیر اخلاقی نیز دارد، این بار به بهانه نقد طنز «مشکلات جوانان در امر ازدواج» اقدام به درج مطالبی غیر اخلاقی نموده است.

محتوای این متن به گونه ای است که جهان نیوز به دلیل شرم آور بودن آن از بازنشر این مطلب به اصطلاح طنز خودداری می کند.

این روزنامه پیش از این یکی از احکام صریح اسلام در قرآن را زیر سؤال برد و حکم الهی را غیر منطقی خواند که با واکنش علما و حوزه های علمیه و رسانه ها مواجه شد اما هیأت نظارت بر مطبوعات به تذکر به این روزنامه اکتفا کرد.

با فاصله ای کمتر از یک ماه از این رویداد، این روزنامه به بهانه بررسی معضلات مربوط به سقط جنین، به بیان مطالبی به دور از عفت عمومی پرداخت و این بار نیز فقط تذکر دریافت کرد.

به نظر می رسد روند شکستن خطوط قرمز اخلاقی و ارزشی جامعه در چند ماه گذشته ابعاد تازه ای به خود گرفته و تداوم آن گویای استراتژی جدیدی است که تخریب بنیان های اخلاقی و اجتماعی را با اهداف سیاسی دنبال می کند.

اکنون باید دید هیأت نظارت بر مطبوعات که تا کنون واکنش های تندتری در برابر رسانه های منتقد دولت داشته ـ که در یک نمونه اقدام به تعطیلی هفته نامه 9 دی و شکایت از روزنامه وطن امروز کرده است ـ در برابر اقدام این رسانه که ادعای نزدیکی و همراهی با دولت دارد چه واکنشی نشان خواهد داد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: