آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 اردیبهشت ماه 1393 = 22-04 2014

کیهان: گلشیفته فراهانی دوست دارد آدم بکشد!

کیهان ولی فقیه: گلشیفته فراهانی، بازیگر فراموش‌شده در هالیوود با هدف مطرح شدن در رسانه‌ها در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با رسانه‌های خارجی گفته که با شخصیت قاتلین بالفطره در سینما احساس نزدیکی می‌کند و پس از دیدن آنها دوست دارد آدم بکشد!

این بازیگر گذشته سینما، در بخشی از گفت‌وگوی جدید خود با رسانه‌ها درباره احساسش از تماشای آخرین فیلمی که دیده می‌گوید: باعث شد دلم بخواهد عاشق بشوم و توسط خون‌آشامان جذاب کشته شوم. وی در بخش دیگری از این مصاحبه که توسط یکی از سایت‌های سینمایی منعکس شده، درباره رویاهای خود گفته است: رویاهای من به طور معمول ساختار دارند. پر از کاراکترهای مختلف، حادثه و ساختارند. چون سه بار در هفته من در رویاهایم می‌میرم. مردم می‌خواهند من را بکشند و من برآشفته بیدار می‌شوم تا فرار کنم یا غمگین از مردن خودم هستم!

گلشیفته در پاسخ به این پرسش که «هیولا یا فیلم روانشناسانه‌ای که با آن احساس نزدیکی می‌کنی؟» گفت: قاتلان بالفطره. آنها باعث می‌شوند دلم بخواهد آدم بکشم.

وی همچنین در جواب مصاحبه کننده در تکمیل جمله «سینما برای همیشه از بین می‌رود. یک سنگ نبشته مزار...» گفته است: بهتر است هرچه زودتر خودکشی کنم و در قبر به او (سینما) ملحق شوم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: