آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 اردیبهشت ماه 1393 = 22-04 2014

بیکاری و قتل والدین سالمند در تهران

به گزارش قانون، شامگاه يكشنبه وقوع قتل در شمال تهران به كارآگاهان پليس آگاهي اطلاع داده شد.

در ادامه تيمي از ماموران راهي محل جنايت شده و در بررسي‌هاي خود متوجه شدند كه زن و مرد سالمند به قتل رسيده اند.در ادامه با حضور بازپرس جنايي در محل تحقيقات براي افشاي قتل آغاز شد.

پسر قربانيان در تحقيقات گفت: پدر و مادرم همراه برادرم در اين خانه زندگي مي‌كردند. امروز براي سركشي به آنها به خانه آمدم. قرار بود پدر و مادرم را به گردش ببرم. وقتي وارد خانه شدم با جسد غرق در خون آنها رو به رو شدم.

برادرم مدعي شد كه آنها را به قتل رسانده است.برادرم مدتي خارج از كشور بوده و چندي قبل به ايران بازگشته است.كارآگاهان در ادامه متهم را دستگير كردند كه او در بازجويي‌ها به قتل پدر و مادرش اعتراف كرد و گفت: مدتي بود كه بيكار بودم. اين وضعيت باعث اعتراض خانواده ام شده بود. شب حادثه به دليل بيكاري با پدرم درگير شده و با گلدان ضربه اي به سر او زدم كه باعث مرگش شد. بعد هم مادرم را كشتم . سپس جسد آنها را داخل يكي از اتاق‌ها بردم.در اين لحظه برادرم سر رسيد و موضوع را به او گفتم.در زمان قتل يك لحظه كنترلم را از دست داده و دست به قتل زدم. حالا هم از كار خود پشيمان هستم. پدرم هميشه مرا به خاطر بيكاري تحقير مي كرد و زماني كه دوباره با هم درگير شديم عصباني شده و با گلداني كه كنار دستم بود به سرش ضربه زدم. مادرم نيز با مشاهده اين صحنه شروع به داد و فرياد كرد و مجبور شدم او را هم بكشم.

بررسي‌ها نشان داد، متهم چند سال قبل براي تحصيل به خارج از كشور رفته بود كه مدتي را به خاطر ارتكاب جرم در آنجا زنداني بود.

در حال حاضر تحقيقات از متهم براي افشاي راز اين جنايت ادامه دارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: