آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 3 اردیبهشت ماه 1393 = 23-04 2014

کشته شدن 2 مامور نیروی انتظامی در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: قاچاقچیان مسلح میراث فرهنگی ناشناس بامداد سه شنبه پس از کشتن دو روستایی ساکن روستای شورگل بیله سوار مغان، با کمین در سر راه دو مامور نیروی انتظامی در حال گشت زنی، آنها را نیز به شهادت رساندند.

سردار سرتیپ دوم ابراهیم کریمخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره جزییات شهادت دو مامور نیروی انتظامی در بیله سوار مغان گفت: این دو مامور نیروی انتظامی به هنگام گشت زنی در سه راهی سایت صدا و سیما واقع در منطقه ˈیان بلاغ ˈ شورگل در شهرستان بیله سوار مغان به توقف یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه زانتیا در کنار جاده مشکوک شده و به آنها نزدیک می شوند.

وی افزود: این ماموران در خودروی پژو شاهد به قتل رسیدن راننده پژو 405 در پشت فرمان و یک نفر دیگر در کنار خودرو با سلاح گرم می شوند که در این حین افراد ناشناس که در نزدیکی خودروی زانتیا کمین کرده بودند به سوی این دو مامور تیراندازی و آنان را به شهادت می رسانند.

وی اضافه کرد: متعاقب این حادثه یکی از ماموران حفاظت فیزیکی سایت صدا و سیما در منطقه نیز پس از شنیدن صدای شلیک گلوله با موتور سیکلت به منطقه نزدیک می شود که افراد مسلح وی را نیز هدف گرفته و مجروح می کنند.

او افزود: افراد مسلح که از قاچاقچیان میراث فرهنگی بودند که با این دو روستایی کشته شده وارد معامله اشیای عتیقه شده و در این گیرودار آنها را به قتل رسانده و پیش از دور شدن از منطقه متوجه ماموران انتظامی شده و با کمین آنها را نیز به شهادت رسانده اند.

وی گفت: این افراد مسلح پس از این اقدام از محل متواری شده اند که تلاش برای شناسایی و دستگیری آنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، ماموران شهید نیروی انتظامی ˈحسین ولی نژادˈ درجه دار و ˈعلی شجاع ˈ سرباز وظیفه می باشد که پیکر آنها روز پنج شنبه تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

شهرستان مرزی بیله سوار مغان در 190 کیلومتری شمال استان اردبیل و در جوار مرز جمهوری آذربایجان قرار دارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: