آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 3 اردیبهشت ماه 1393 = 23-04 2014

گرفتاری برای مربی مرد فوتبال بخاطر این عکس

سایت روزنو: چند روز پیش بود که انتشار عکس های اکبرمحمدی در کنار تیم فوتبال بانوان زیر 19 سال ایران حاشیه های زیادی را به همراه داشت. حالا با مطرح شدن این موضوع در برنامه 90، دوباره جنجال آن بر سر زبان ها افتاده است.

ماجرا از این قرار بود که فدراسیون فوتبال مهناز امیر شقاقی را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کرده بود اما رسانه های خارجی عکس های محمدی را در حال کوچ تیم در کنار زمین منتشر کردند.

اکبر محمدی با بیان اینکه مدیرفنی تیم است، نه سرمربی گفت: «یک‌سالی است که مدیریت فنی تیم بانوان را برعهده دارم و فکر نمی‌کنم مشکلی هم وجود داشته باشد. قبلا نیز نصرت ایراندوست و افاضلی سابقه چنین سمتی را داشتند.»

وی تاکید کرد: «البته برای قبول این سمت هیچ تمایلی نداشتم و با اصرار فدراسیون مجبور شدم قبول کنم. در این رقابت‌ها نیز قرار بود وظایفم را از روی سکو انجام دهم اما در دیدار اول مقابل اوکراین به دلیل غیبت سرمربی تیم وظیفه خودم دانستم که کنار زمین بیایم و تیم را هدایت کنم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کند این مساله برایش حاشیه ساز شود، عنوان کرد: «به نظرم هیچ مشکلی در رابطه با هدایت تیم بانوان از سوی یک مرد وجود ندارد و به دلیل حساسیت‌هایی که در کشورمان است، هنوز این اتفاق رخ نداده است. خارج از ایران بیشتر تیم‌های بانوان از سوی مربیان مرد هدایت می‌شوند و اگر می‌خواهیم فوتبال بانوان نیز پیشرفت کند باید ما هم این راه در پیش بگیریم.»

محمدی در پایان افزود: «در هر صورت من تخلفی را مرتکب نشدم زیرا از سوی فدراسیون مامور بودم که در این رقابت‌ها تیم را مدیریت کنم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: