آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 4 اردیبهشت ماه 1393 = 24-04 2014

جریان انقلابی باید به متن جریان‌ها بازگردد

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فضای سیاسی کشور متاثر از جریان جناحی است و جریانی انقلابی باید به متن فضای سیاسی بازگردد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم جشن یکسالگی مجموعه دکتر سلام گفت: ابتکار مجموعه دکتر سلام جای خالی طنز سیاسی را در ادبیات سیاسی ایران پر کرد.

وی افزود: همیشه نیروی حزب‌الهی در کشور با تابلوی نوآوری پا به میدان گذاشتند و این مسئله از شعارهای زمان انقلاب آغاز شد و در دوران دفاع مقدس ادامه یافت.

وی با اشاره به طنزهای دکتر سلام در مورد خودش اظهار داشت: در مورد بنده هر چه می‌خواهید طنز بنویسید من استقبال می‌کنم زیرا دلم می‌خواهد افراد حزب‌الهی این پدیده را به عنوان هنر سیاسی در ادبیات نقد کشور حرکت دهند.

رضایی افزود: نقد می‌تواند زبان تنبه عده‌ای باشد و برای عده دیگر می‌تواند آگاهی‌رسانی کند و در عمق روستاها فراگیر شود.

وی با بیان اینکه در ادبیات سیاسی کشور خلاء وجود دارد عنوان کرد: در 20 سال اخیر نقش جریانات انقلابی تحت‌الشعاع جریانات سیاسی قرار گرفته است و از ابتدای انقلاب دو جریان سیاسی با عنوان جریان انقلابی و جریان جناحی به موازات هم داشته‌ایم که پس از جنگ جریان جناحی به متن آمده و جریان انقلابی به حاشیه کشیده شد در حالی که باید جریان انقلابی را دوباره به متن فضای سیاسی کشور بازگردانیم. زیرا جریان انقلابی به هیچ جناحی وابسته نیست و فقط ارزش های انقلابی را در نظر می‌گیرد.



asghar.esmaili. April 24, 2014 08:19 PM

ایا محسن رضایی که درسال ۱۳۵۶ اه دربساط نداشت جرات دارد بگوید این ثروت بیحساب راازکجااورده؟ اگر این انقلاب شیعی را انها؟؟ درایران پیاده نمیکردند وشاه رانمیبردند این سرلشگر سربازی نرفته حزب الهی چنین دم ودستگاه وثروت را درخواب هم میدید؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: