آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 5 اردیبهشت ماه 1393 = 25-04 2014

بحران بنزین در ایران؛ حکومت نظامی اعلام نشده

دولت روحانی پنج شنبه شب قيمت بنزين را افزايش داد و از اين پس نرخ دولتی بنزين 700 تومان و نرخ بنزين آزاد 1000 تومان است.

به گفته کارشناسان در ایران، افزايش قیمت بنزين باعث افزايش بهای ساير کالاها و خدمات عمومی می شود و فشار بر اقشار کم درآمد را بالا می برد.

به همین دلیل نیروهای انتظامی از ترس اعتراضات مردمی در پمپ بنزین ها مستقر شده و گزارشهای رسیده حاکیست در برخی شهرها يک حکومت نظامی اعلام نشده برقرار شده است.

گزارش رسانه های حکومتی: نیروهای پلیس به منظور مقابله با ناآرامی های احتمالی در جایگاه های عرضه ی سوخت مستقر شده اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه گشت‌های کلانتری برای کمک به نظم جایگاه‌های عرضه سوخت در این اماکن مستقر شده‌اند گفت: نیروهای پلیس به منظور کمک‌رسانی برای نظم پمپ‌های بنزین در مراکز عرضه سوخت مستقر شده‌اند و ما برای روز شنبه نیز پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم.


مانور همراه با وحشت رژیم از مردم بجان آمده

به گزارش تسنیم، رزمایش الی بیت‌المقدس بسیجیان سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ صبح امروز همزمان در پنج محدوده جغرافیایی تهران آغاز شد.

این رزمایش با دو هدف آموزشی و نظامی و با شعار «مقاومت و ایستادگی حامیان ولایت – قدس سپاه محمد می‌آید» به مدت 2 روز در پنج منطقه جغرافیایی تهران برگزار می‌شود.

جابه‌جایی یگان‌ها و حمل و نقل و استقرار آنها در موضع پدافندی، آموزش عملی در عملیات غافلگیری برای مقابله با دشمن، ایجاد راه‌های مواصلاتی فرعی در صورت اشغال راه‌های اصلی و مصدود بودن آن، عملیات کمین و ضد هلی‌برن و تمرین اصول پدافند غیرعامل از جمله اهداف نظامی این رزمایش است.

صبح جمعه نیز بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش در خیابان حجاب تجمع می‌کنند و پس از برگزاری مراسم سان خودرویی به صفوف نمازجمعه تهران می‌پیوندند.



سام April 25, 2014 11:04 AM

با درود ! چنانچه که مردم ایران روزی تصمیم به رویاروی نظامی با حکومت اهریمنی فاسد تا به دندان مسلح جمهوری اسلامی گرفته باشند مجموع نیروهای حکومت و تمامی قدرتهای نظامی در جهان هم توان ایستادگی در برابر مردم ایران را نخواهند داشت پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: