آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 25 اردیبهشت ماه 1393 = 15-05 2014

اظهارات شدیداللحن وزير خارجه کانادا علیه رژيم

جان برد وزير خارجه کانادا گفت: رژيم ايران همچنان بزرگترين تهديد برای صلح جهانی است چرا که از طريق ترور در داخل و حمايت از تروريسم در خارج از کشور، دست به سرکوب می زند.

وزير خارجه کانادا گفت: نقض حقوق بشر در حکومتی که قرار بود ميانه رو باشد و سال گذشته در تهران بر سر کارآمد، بدتر شده است. وی وزير کشور حکومت ایران را وزير قاتل ناميد.

جان برد افزود: جالب خواهد بود باور کنيم رژيم ایران به تغيير رفتار خود متعهد است اما نه ما و نه مردم ايران که مدتهای مديدی رنج کشيده اند، ساده لوح نيستيم.

وزير خارجه کانادا هشدار داد نبايد به رژيم حاکم بر ايران اعتماد کرد.

دولت کانادا از سال 2012 روابط دیپلماتیک خود را با رژیم ایران قطع کرده است.



مهران May 15, 2014 01:05 PM

ازدولت کانادامیخواهم با توجه به گستردگی اعدامهادرایران وفشاراغتناق حاکم بر مردم و بخصوص بر اقلیتهای قومی دینی درمیان مسولان جامعه بین الملل رایزنی و لابی گری نماید تا فشاربرجمهوری اسلامی افزایش یابد واین مذاکرات مشکوک اوباما با جمهوری اسلامی افشاگری نماید تا موجب بقای جمهوری اسلامی نشودچون دوام و بقای این رژیم باعث نابودی کشورومردم ایران و بی ثباتی بیشترمنطقه میشودوقدرت نیروهای تروریست پرورمیشودودولت کانادا نیز به هرکس که تقاضای مهاجرت مینمایدبادقت بیشتربررسی و اقدام نمایدچون بسیاری ازاینها که درظاهر مخالف رژیمنددراصل ماموران رزیم ایران هستند که برای نفوذ در میان مخالفان واقعی وانجام تروروکنترل نمودن فعالیت آنها به کانادامیایندنمونه آن افرادی مانند آقای علیرضا کامگارحقیقی آقای سهیلی اکبرگنجی و بسیاری مجریان بی بی سی که مروج شیعه گری میباشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


محمد May 16, 2014 09:48 PM

به عنوان یک ایرانی از آقای جان برد وزیر خارجه ی صریح و صادق کانادا که بدون سیاستبازی مواضع رک و صریح دولت کانادا را درباره ی حکومت کثیف و ننگین و خونخوار جمهوری اسلامی بیان میکنند و حرف حق را راجع به این لکه ی ننگ تاریخ بر زبان می آروند صمیمانه سپاسگذاری میکنم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: