آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 9 خرداد ماه 1393 = 30-05 2014

سپاه: دشمن هرکجا باشد در میدان تیر ماست+فیلم

پاسدار سلامی در پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران:

مذاکره کنندگان هسته‌ای «مردانه» بایستند/ دشمن هرکجا باشد در میدان تیر ماست/ قدرت زیادی انباشته کرده‌ایم

جانشین فرمانده کل سپاه خطاب به مذاکره کنندگان هسته‌ای گفت: در میدان دفاع از دستاوردهای انقلاب، مردانه بایستید و بدانید که ما آنقدر قدرت انباشه کرده‌ایم که همه گزینه‌های دشمن، اگر همزمان هم باشند، نتیجه‌ای جز شکست برایشان ندارد.

به گزارش فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران که در آستانه سوم شعبان روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار ایراد شد، با اشاره به سوابق دنیای استکبار و قدرتهای بزرگ جهان علیه انقلاب اسلامی، گفت: آنها از همان ابتدای پیروزی انقلاب، توطئه‌های بزرگی علیه ایران شکل دادند اما حضرت امام(ره) با شناخت عمیق الهی و شناخت زوایای ذهن پنهان دشمن به شاهکار عظیمی دست زد و برای مقابله با این صف آرایی دشمن به عنوان یک معجزه، سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان را تشکیل دارد.

سلامی با اشاره به توانمند شدن سپاه در طول سالهای جنگ و پس از آن گفت: هنر سپاه متوقف کردن دشمن در توهم‌های خود است.

وی همچنین با اشاره به حراست نیروهای سپاه از مرزهای کشور گفت: پاسداران ما هنوز در راه حراست از این مرزها به شهادت می‌رسدند و در درد مردم شریک اند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به بازدید اخیر رهبری از دستاوردهای هوافضای سپاه گفت: هر کجا دشمن باشد، زیر دید و در میدان تیر ماست و اگر اقدامی کنند، بدون ملاحظه مورد اصابت قرار می گیرند.

سلامی تصریح کرد: قدرت دشمن، هرچه هم که باشکوه نشان دهد، در برابر ایمان نیروهای ما بسیار کوچک است و این قدرت قادر است در برابر همه گزینه های دشمن در موفق‌ترین شکل خود عمل کند

وی همچنین خطاب به مذاکره کنندگان هسته‌ای کشور گفت: در میدان دفاع از دستاوردهای انقلاب عظیم و منافع حیاتی ملت ایران و دستاوردهای هسته‌ای به ثمر نشسته، در کسوت یک دفاع مقدس، مردانه و شجاعانه و در شان ملت بایستید و بدانید که ما آنقدر قدرت انباشه کرده‌ایم که همه گزینه‌های دشمن، اگر همزمان هم باشند، جز شکست و حقارت و فرار دستاوردی برایشان ندارد.




www.youtube.com/watch?v=tah9LzJvxs4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Mani June 1, 2014 10:38 AM

شما بخوبی از نقش پر اهمیت لاتها ،جاهل ها و لمپنها در بقدرت گرفتن حکومت اسلامی و سرکوب شدید مردم توسط این نیروها در تمام دوره ی حکومت ملایان و رابطه ی تنگاتنگ و بسیار نزدیک این نیروها با ملایان باخبرید  در حکومت قبلی شعبان جعفری ها و طیب حاج رضایی ها همین نقش را انجام میدادند اما به آنها هرگز اجازه داده نمیشد در ساختار قدرت شرکت کنند زیرا شاه ایران را دوست میداشت ولی در حکومت ملایان آنها جزء اصلی ساختار قدرت شده اند مانند فرماندهان سپاه،بسیج و در رده های پایین تر و بالاتر  ملایان با توسل به قدرت رعب،وحشت آنان و سرکوب خونین مردم توسط آنان و شریک کردنشان در غارتها و ثروت بدست آمذه بدینطریق تا کنون توانسته اند ۳۵ سال قدرت را حفظ کنند  در فردای ایران که قدرت به صاحبان اصلی آن یعنی مردم ایران برمیگردد این نهایت اهمیت را دارد که در ترویج دانش و آگاهی و توزیع عادلانه ثروت تلاش جدی انجام داد  چون در یک جامعه ی دموکراتیک و انسانی چنان نیروهایی که خود محصول جهل،بی عدالتی و فقر هستند بوجود نخواهند آمد  

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: