آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 16 خرداد ماه 1393 = 06-06 2014

جزئیات زندانی شدن 21معتاد در کمپ غیرمجاز

سرکلانتر دهم پلیس پایتخت از پلمپ کمپ غیرقانونی خبرداد که 21 معتاد را در شرایط غیربهداشتی در یک اتاق 12 متری نگهداری می‌کردند.

سرهنگ امیر نوری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 18،‌ سوم خردادماه امسال،‌ عوامل اطلاعات کلانتری 171 مصطفی خمینی در معیت معاون بخشدار بخش آفتاب و نمایندگان پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی شهرری اقدام به سرکشی از کمپ‌های ترک اعتیاد کردند.

وی افزود: این در حالی بود که در همین حین، اخباری مبنی بر فعالیت یک مورد کمپ غیرمجاز در محدوده اتوبان تهران- قم که در باغ محصوری بود به گروه اعلام و به محل اعزام شدند که در بدو ورود و دق الباب، مسئولان کمپ از باز کردن در خوداری کردند که در این خصوص با هماهنگی قاضی نسبت به بازگشایی در اقدام شد.

نوری با بیان اینکه پس گشودن در، ماموران مشاهده کردند که تعداد 21 نفر در وضعیت بسیار اسفناک بهداشتی و انسانی در اتاقی به ابعاد 2 در 6 محبوس شده و حتی اجازه خروج برای استفاده از سرویس بهداشتی و تماس با آشنایان نیز ندارند گفت: بررسی‌ها نشان داد که مسئولان این مکان به اصطلاح کمپ، در صورت مراجعه برای آزادی آنها مبلغ 500 هزار تومان در قبال هر نفر دریافت می‌کردند.

سرکلانتر دهم با بیان اینکه تمامی نفرات اظهار داشتند در فواصل زمانی متفاوت یک ماه، دو هفته و غیره در محل فوق نگهداری می‌شوند گفت: در این خصوص متهمی به نام منصور 29 ساله دستگیر و طی بررسی بعمل آمده مشخص شد نامبرده با استفاده از جواز جعلی خواهرش که منصوره نام دارد؛ اقدام به برپایی ترک غیرمجاز اعتیاد کرده است که متهم پس از دستگیری به کلانتری مصطفی خمینی منتقل و تمامی معتادان نگهداری شده با دستور قضایی تحویل یکی از کمپ‌های مجاز شدند.

به گفته وی در این خصوص پرونده تشکیل شد و متهم به مقام قضایی ارجاع شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: