آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 16 خرداد ماه 1393 = 06-06 2014

تاکسی مخوف در کمین بانوان ماسالی

از کوچه های تاریک رفت و آمد نکنید!

به گزارش ماسال فردا، چند شب پیش بود که غروب هنگام و در حال قدم زدن به سمت خانه خود بودم که شخصی از پشت دهانم را گرفت، شوکه شده بودم و نمی توانستم درخواست کمک کنم. سارق که مقاومت من را دید پا به فرار گذاشت. حسابی ترسیده بودم و نتوانستم پلاک ماشینش را بردارم... .

آنچه در بالا خواندید بخشی از صحبتهای یکی از قربانیان تاکسی مخوفی که طی هفته گذشته به بانوان منطقه چلمه سرای ماسال حمله ور شده است.

در هفته گذشته دو مورد مشابه اذیت و آزار بانوان رخ داده و به گفته ی هر دو قربانی؛ این عمل توسط شخصی که با تاکسی زرد رنگ به سراغ طعمه هایش می رود، انجام شده است.

این مجرم در کوچه ها و معابر تاریک حاضر شده و پس از تراسندن بانوان به آزار و اذیت و نیز سرقت اموال آنان دست میزند.

خوشبختانه این تاکسی زرد رنگ مخوف تا کنون کاری از پیش نبرده و هر دو قربانی توانسته اند از چنگ وی گریخته و جان سالم به در برده اند.

با این حال اما این قربانیان تا کنون این موضوع را به نیروی انتظامی شهرستان ماسال اطلاع نداده اند و جا دارد نیروی انتظامی پس از شنیدن این خبر اقدامات لازم را انجام دهد.

در همین خصوص باید به بانوان عزیز و همشهریان محترم هشدار لازم داده شود تا حدالمقدور از کوچه های تاریک و بدون عبور و مرور رفت آمد ننموده و نسبت به این خطر آگاه باشند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: