آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 خرداد ماه 1393 = 07-06 2014

هدف آمریكا از رایزنی دو جانبه با رژیم ایران

یک مقام ارشد آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز هدف از رایزنی دو جانبه با رژیم ایران پیش از مذاکرات ژنو را آزمون جدی رسیدن به توافق دیپلماتیک با تهران اعلام کرد.

این مقام ارشد آمریکایی گفت: یک دیپلماسی بسیار فعال و جسورانه برای آزمودن اینکه آیا راه حل دیپلماتیک برای برنامه هسته‌ای رژیم ایران قابل حصول است یا نه، نیاز است.

وی گفت: آمریکا آن نوع واقع‌بینی که ما نیاز داریم آن را در مذاکرات از طرف رژیم ایران ببینیم، را ندیده است.

به گزارش فارس، نمایندگان رژیم ایران قرار است این هفته در آستانه آغاز دور تازه مذاکرات هسته‌ای، گفت‌وگوهایی با هیأت آمریکایی داشته باشند. در این دیدار که در شهر ژنو برگزار می‌شود، «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه آمریکا، تیم آمریکایی را رهبری می‌کند.

به سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، معاون اشتون نیز در رایزنی دو جانبه آمریکا و رژیم ایران حضور خواهد داشت.

در همین حال محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه رژیم ایران درباره دور آینده مذاکرات هسته ای گفته: مذاکره برای به نتیجه رسیدن نیاز به آمادگی طرفین دارد و اگر طرف مقابل آماده باشد می‌توانیم به نتیجه برسیم.



homa June 7, 2014 10:42 PM

ای کاش بجای اینهمه ر ایزنی ها خیمه شب بازی کمی هخم بفکر نقص فاحش اینهمه حقوق بشر میکردند خوبست حقوق بشر زیر گوش امریکاست اینهم از دموکراتهای مدعی حقوق بشر

گزارش یا اعتراض به این نظر


masood June 8, 2014 05:15 AM

این آقای اوباما تا کی می خواهد : مُماشات و خشنودسازی کند، سیاست دوری گزیدن از درگیری نظامی برای ملایان ایران اسلامی تا کی ؟؟ و کوشش برای حل مسالمت‌آمیز مناقشات سیاسی است برای جمهوری اسلامی معنا ومفهومی ندارد این آقایان ( ملایان ) زبان خوش نمی دانند چرا چرا؟؟ آمریکا نرمش نشان می دهد تاکی کی ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: