آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 12 تیر ماه 1393 = 03-07 2014

فرورفتن هر‌چه بیشتر رژیم در باتلاق عراق

اقدام رژیم ایران در ارسال هواپیماهای جنگی به عراق ناقض قطعنامه شورای امنیت است

ایسنا: بی بی سی مدعی شد شواهد قوی در عراق نشان می‌دهد رژیم ایران برای مبارزه با نیروهای داعش جت‌های جنگنده سوخو در اختیار دولت عراق گذاشته است. روسیه چند روز پیش چند هواپیمای سوخو به عراق کلیک تحویل داد.

اما تحلیل‌های موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک در لندن مدعی است که هواپیماهای تحویل داده شده در تاریخ یک ژوئیه، دهم تیرماه، در اصل از ایران فرستاده شده است.

جوزف دمپسی، تحلیلگر موسسه بین‌المللی مطالعات استراتژیک که ویدئوهای منتشر شده توسط ارتش عراق را بررسی کرده، به بی‌بی‌سی می‌گوید هواپیماهای 'سوخو سو-۲۵' معروف به 'پاقورباغه' در اصل جت‌های متعلق به رژیم ایران است.

به گفته این تحلیلگر شماره سریال هر دو هواپیمای ایرانی و عراقی مانند هم است

سوخو ۲۵ جنگنده‌های تک‌سرنشین دو موتوره است که کارکردش بیشتر پشتیبانی از نیروهای زمینی است.

به ادعای جوزف دمپسی، از "تحلیل تصاویر" می‌توان به این نتیجه رسید که "علایم، شماره سریال‌ها و طرح روی بدنه هواپیما‌ها با آنچه از هواپیماهای ایران می‌دانیم، مشابه است."

رژیم ایران شمار کمی از جت‌های سوخو سو-۲۵ دارد که در اختیار سپاه پاسداران است.

بیشتر این هواپیما‌ها جزو‌‌ ۷ فروند سوخو نیروی هوایی عراق است که در جنگ اول خلیج فارس، هنگام جنگ با نیروهای آمریکا در ایران پناه گرفتند.



نمازی July 3, 2014 05:08 AM

خروج از باتلاق سوریه و عراق برای رژیم ملایان غیر ممکن می باشد با هر مداخله و تقلایی ؛ بیشتر در این باتلاق فرو می روند بزودی با همه پرسی استقلال کشور کردستان عراق تمام نقشه ها و امیدهای واهی سپاه پاسداران در عراق نقش بر آب میشود و باید برای همیشه از عراق وداع کنند البته بدنبال استقلال کشور کردستان عراق ، جنبش های استقلال طلبی کردها جهت پیوستن به کشور کردستان در ایران و ترکیه و سوریه شکل خواهد گرفت و همه این قضایا یعنی پایان حکومت آخوندها

گزارش یا اعتراض به این نظر


امین July 22, 2014 05:48 PM

به نظر من داعش باید در ایران هم شکل بگیرد ۱۱ هزار امامزاد شده بانک پر پول آخوند های عیاش مو جنایتکار ایران که البته خرافی بودن و حماقت مردم این کشور سبب اصلی اون بوده و اکنون در عراق رژیم جنایتکار ایران در معرض کینه و انتقام سنی هایی هست که در طول این ۱۰ سال بشکه های انفجاری بر خانه و مساجدشان ریخته و هزاران نفرشان رو کشته

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: