آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 19 تیر ماه 1393 = 10-07 2014

باند قاچاق هیزم برای ساخت زغال

یاسوج - ایرنا- تا کنون انواع و اقسام باند قاچاق شنیده بودیم اما باند قاچاق هیزم برای ساخت زغال از عجایبی است که اعضای آن در شهرستان کهگیلویه به دام افتادند .

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه ، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:هیزم های قاچاق که در پوشش یک دستگاه وانت حامل هندوانه از دهدشت (مرکز شهرستان کهگیلویه) در استان کهگیلویه و بویراحمد به مقصد بهبهان خوزستان حمل می شد، توقیف شد.

قدرت الله آویزش افزود:قرقبانان منابع طبیعی و ماموران نیروی انتظامی ، خودرو یاد شده را که هیزم های قاچاق در زیر بار هندوانه آن جاسازی شده بود در ورودی شهر دهدشت توقیف کردند.

وی بیان داشت:فردی که در ارتباط با هیزم های قاچاق دستگیر شده است برای چهارمین بارمتوالی اقدام به قاچاق غیرقانونی هیزم کرده بود.

آویزش اظهار کرد:این قاچاقچی در یک سال گذشته با تشکیل باندی هشت نفره اقدام به قطع درختان بلوط و حمل هیزم به کوره زغال در منطقه تشان بهبهان در استان خوزستان می کردند.

وی گفت:پیش از این هفت نفر از افراد این باند دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده بودند و این افراد پس از صدور حکم و پرداخت جریمه های سنگین از ادامه کار خود اظهارندامت وشغل خود را تغییر داده اند.

وی گفت:کوره زغالی تشان بهبهان مجوز سوخت درختان از نوع مرکبات برای تامین زغال را دارد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه افزود:با توجه به این که جنگل ثروتی خدادای و متعلق به عموم مردم است ،ضروری است با افراد متخلفی که مبادرت به تخریب این منابع ملی می کنند به شدت برخورد شود.

آویزش سطح مراتع و جنگل شهرستان کهگیلویه را 361 هزار و 403 هکتار اعلام کرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: