آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 19 تیر ماه 1393 = 10-07 2014

مدیری که بدون اطلاع خودش برکنار شد

مدیر مجموعه گنجعلی‌خان و بازار بزرگ کرمان بدون اطلاع خودش برکنار شد

مدیر مجموعه گنجعلی‌خان و بازار بزرگ‌ کرمان درحالی برکنار شد که صبح روز شنبه بدون اطلاع وی، مدیریت این مجموعه‌ها به غلامرضا فرخی سپرده شد. او در پاسخ به سئوال خود که چرا حکم کارشناسی روابط‌ عمومی‌اش را کارگزینی امضاء کرده این‌طور شنید: «می‌خواهید بیایید، می‌خواهید نیایید»!

خبرگزاری میراث‌فرهنگی ـ گروه میراث‌فرهنگی ـ مدیر مجموعه گنجعلی‌خان و بازار بزرگ کرمان درحالی برکنار شد که صبح روز شنبه وقتی او به دفتر خود مراجعه کرد، با مراسم معارفه شخص دیگری مواجه می‌شود.

این‌درحالی است که این‌روزها بافت تاریخی کرمان به‌شدت آشفته شده و در محدوده بازار کرمان گودبرداری عمیقی درحال انجام است.

«محمد مهدی افضلی» مدیر پیشین مجموعه گنجعلی‌خان و بازار بزرگ کرمان در این رابطه به خبرگزاری میراث‌فرهنگی گفت: «درحالی از مهرماه سال گذشته مدیریت این مجموعه‌ها را برعهده داشتم که صبح روز شنبه بدون هیچ اطلاع قبلی با مراسم معارفه فرد دیگری مواجه شدم».

به‌گفته افضلی، این اتفاق در حالی می‌افتد که حتی حکمی که برای برکناری‌ام نوشته شده بدون امضاء مدیر اداره کل میراث‌فرهنگی کرمان بوده و توسط مدیر کارگزینی امضاء شده است.

او می‌گوید: «در این حکم به که امضاء‌ مدیر کارگزینی است بنده به عنوان کارشناس روابط عمومی معرفی شدم و در پاسخ اعتراض‌ام که چرا حکم را کارگزینی امضاء کرده اینطور پاسخ شنیدم «می‌خواهید بیایید، می‌خواهید نیایید»!

آنطور که مدیر سابق مجموعه گنجعلی‌خان می‌گوید، معاون توسعه و مدیریت قرارداد او را تا 31 تیرماه جاری اعلام کرده و گفته است پس از آن دیگر این اداره کل تمایلی به تمدید قرارداد با او ندارد.

این درحالی است که به گفته مدیر سابق مجموعه گنجعلی‌خان، هر مدیری براساس نوع خط مشی و سیاست‌هایی که دارد می‌تواند افراد جدیدی را انتخاب و معارفه کند اما نوع رفتار و برخوردی که با مدیران سابق می‌شود نباید با اصول اخلاقی و انسانی مغایرت داشته باشد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: