آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 19 تیر ماه 1393 = 10-07 2014

گرایش به مواد روانگردان در میان جوانان

کارشناس امور پیشگیری بهزیستی گلپایگان با بیان این‌که شاهد مصرف کراک در شهرستان نیستیم، گفت: هروئین یک زمانی در شهرستان مصرف نمی‌شد، اما در حال حاضر دوباره مصرف آن در گلپایگان شروع شده است.

مرتضی طبرزدی‌پور در گفت‌و‌گو با ایسنا در گلپایگان، در خصوص وضعیت مواد مخدر در گلپایگان اظهار کرد: وجود مواد مخدر در شهرستان به یکی از آسیب‌های اجتماعی موجود در گلپایگان تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که شاهد گرایش جوانان شهرستان به مواد روانگردان هستیم و مصرف شیشه به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسؤلان و خانواده‌ها تبدیل شده است، چرا که این ماده مخدر عوارض بسیار بدی را به همراه دارد.

کارشناس امور پیشگیری بهزیستی شهرستان با بیان این‌که موادمخدر به هیچ کسی در هیچ جایگاهی رحم نمی‌کند، اضافه کرد: در حال حاضر شاهد مصرف هروئین و سایر مواد افیونی و گاهاً حشیش در شهرستان هستیم.

طبرزدی‌پور افزود: قتل‌های ناموسی، افزایش سرقت‌ و ناامنی و... از عوارض کلی مصرف مواد مخدر خصوصاً مواد روانگردان و شیشه است و از شخصی که شیشه مصرف می‌کند نباید هیچ گونه انتظاری داشت.

کارشناس امور پیشگیری بهزیستی شهرستان گلپایگان گفت: امیدواریم با برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در این زمینه در آینده بتوانیم گره‌ای از مشکلات اعتیاد شهرستان را باز کنیم و در کاهش میزان اعتیاد گام مهمی برداریم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: