آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 19 تیر ماه 1393 = 10-07 2014

فدايی رهبر از شیشه نوشابه کهریزک می گوید

اظهارات مسئول سابق حفاظت بیت رهبرى: ‫نیروی انتظامی به معترضان نوشابه می داد

روزآنلاین: سردار حسین نجات، مشاور فرمانده سپاه، در گفت‌وگویی با یک نشریه اصول‌گرا، مدعی شد که نیروی انتظامی در اعتراض‌های بعد از انتخابات سال ۸۸ از متهمان پذیرایی می‌کرد و دفتر رهبر در قضیه کهریزک "کارنامه درخشانی" دارد.

مسئول سابق حفاظت از بیت رهبر جمهوری‌اسلامی در مصاحبه با نشریه رمز عبور اضافه کرده که نیروی انتظامی زنان و دختران معترض را تا دم در خانه، همراهی می کرد و تحویل خانواده‌هایشان می‌داد.

وی افزوده که از سال ۱۳۷۸ فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه و از سال ۱۳۷۹ "مسئول حفاظت از بیت رهبر جمهوری اسلامی" بوده است.

نجات در این گفت‌وگو با اشاره به تجمع‌های اعتراضی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ گفته است: "چهار پنج هزار نفر جمع می‌شدند و شروع می‌کردند به آتش زدن و اغتشاش کردن و نیروی انتظامی.. این افراد را محاصره و مثلاً هزار نفر را دستگیر می‌کرد".

وی افزوده است: "بار‌ها ناظرانی را که دبیرخانه شورای عالی امنیت می‌فرستاد، می‌دیدند که نیروی انتظامی این‌ها را آورده است و دارد به آن‌ها غذا و نوشابه می‌دهد و از آن‌ها پذیرایی می‌کند، افسران خود را هم احضار کرده‌اند و دارند از این‌ها بازجویی می‌کنند و دیگر ساعت دو بعد از نصف شب آنهایی را که فریب خورده و سیاهی لشکر آمده بودند،‌‌ رها کرده بودند و ۳۰ نفر افراد محرک اصلی را می‌گرفتند و به بازداشتگاه می‌بردند".

به گفته نجات در هیچ جای دنیا "کسی به این خوبی با متهم برخورد نمی‌کند" و: "از این ۸۰۰، ۹۰۰ نفر آنهایی را که جوان بوده یا دختر و زن بوده‌اند، زنگ زده‌اند به تلفنی که او داده و دیده‌اند کسی گوشی را برنمی‌دارد، پلیس زن این‌ها را سوار کرده و ساعت یک بعد از نصف شب دم در خانه‌شان برده و تحویل داده و برگشته است".

مسئول سابق حفاظت از بیت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین اضافه کرده که اگر دستور رهبر جمهورى اسلامی مبنی بر تعطیلی بازداشتگاه کهریزک در‌‌ همان روز اجرا می‌شد، اتفاقات بعدی رخ نمی‌داد: "همین آقایانی که متهم هستند، یکی از اتهاماتشان این است چرا روزی که آقا دستور دادند، این‌ها آنجا را تعطیل نکردند؟ اگر تعطیل کرده بودند این اتفاقات نمی‌افتاد".

به گفته نجات: "در قضیه کهریزک آن بخشی که مربوط به دفتر رهبری است، کارنامه درخشانی دارد، اما آنجایی که مربوط به مسئولین اجرایی است، متفاوت است".

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از مصاحبه خود با اشاره به راهپیمایی اعتراضی در ۲۵ خرداد ۱۳۸۸ گفته: "خیلی در مورد ۲۵ خرداد اغراق می‌کنند و می‌گویند ۵۰۰ هزار نفر به خیابان آمده بودند، ولی برآورد ما خیلی کمتر بود".

نجات اضافه کرده: "اوکراین و جاهای دیگر با یک جمعیت ۵۰، ۶۰ هزار نفری شروع و اضافه شده و کل کشور را فرا گرفته است، اما در اینجا اوجش ۲۵ خرداد بود و به‌ تدریج کم شد".

وی که بعد از اعتراضات انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ با حفظ سمت، مسئول سیاسی ـ اجتماعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده است با تشریح روند حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی گفته: "نظر قوه قضائیه شاید دستگیری و برخورد با این‌ها بود، ولی بعد که این نظر به شورای عالی امنیت ملی آمد، تصمیم گرفته شد این‌ها محصور شوند و فتنه‌گریشان ادامه نیابد".

آقای نجات اضافه کرده: "طرف رفته و در یک آپارتمان شیک نشسته و صبحانه، ناهار و شام در اختیارش هست و فقط ارتباطش با جریان فتنه قطع است تا دیگر نتواند فتنه‌گری کند. این واقعاً بیشترین محبتی است که نظام به آن‌ها کرد".

وی به فعاليت محمد نوری‌زاد هم اشاره کرده: "همین آقای محمد نوری‌زاد را ببینید. مدت‌ها در دستگاه آقا بود و به عنوان خبرنگار با ایشان این طرف و آن طرف می‌رفت. بعد شروع کرد به نوشتن نامه‌های اهانت‌آمیز متعدد… هر وقت دستگاه اطلاعاتی می‌خواست با او برخورد کند، دفتر آقا اعتراض می‌کرد و آقا می‌گفتند چون اهانت به من است ر‌هایش کنید تا وقتی که دیگر تعداد نامه‌هایش به ۲۰ تا و ۳۰ تا رسید و پر از فحش و فضیحت تا دیگر خود دستگاه قضایی وارد شد، اما باز هم آقا یکی دو بار دستور دادند آزاد شود، باز بیرون آمد و شروع کرد".



mohamad July 10, 2014 11:25 PM

کاملا درست میگه که نوشابه میدادند ولی نه محتوای آن بلکه شیشه نوشابه را با پوزش از دستگیر شدگان به آنها استعمال میکردند که البته مایه افتخار آنها و شرم و شرارت ولی فقیه مفلوج و وقیح میباشد تا روزی که مردم مظلوم ایران انتقام همه آنها را بگیرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: