آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 30 تیر ماه 1393 = 21-07 2014

حوزه‌های علمیه به امام زمان متصل هستند

دیگربان: رضا تقوی٬ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه می‌گوید حوزه‌های علمیه «مستقل» بوده و به «امام زمان» متصل هستند٬ دولت باید به آن‌ها کمک کند و نمی‌شود که «نظام» و «حوزه» هر یک راه خود را بروند.

آقای تقوی این مطالب را روز یک‌شنبه (۲۹ تیر) در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» بیان کرده و گفته «نمی‌شود نظام راه خودش را برود و حوزه راه خودش را. کشور باید از حوزه تغذیه کند.»

وی افزوده در برنامه ریزی‌های کلان کشور، «کار‌شناسان مهم حوزه باید حضور داشته و روند برنامه‌ریزی‌ها را هدایت کنند.»

به گفته این روحانی محافظه‌کار «حوزه هم همانند شورای نگهبان در اسلامی بودن مصوبات حضور دارد، باید نظارت، رصد و مراقبت بر روند برنامه ریزی‌ها داشته و جریان عمومی کشور مراقبت نماید.»

وی در بخش دیگری از این گفتگو به صراحت اظهار کرده «دولت جمهوری اسلامی باید به حوزه‌ها کمک کند چرا که حوزه می‌تواند مستقل باشد و از کمک‌های نظام هم استفاده کند.»

حوزه‌های علمیه سال‌هاست از کمک‌های دولتی بهره‌مند هستند٬ اما مسئولان حوزه‌ها می‌گویند این کمک‌ها پاسخگوی نیاز آن‌ها نیست.

۱۰ بهمن ماه سال گذشته محمد محمدی گلپایگانی٬ مسئول دفتر علی خامنه‌ای اعلام کرده بود رهبر جمهوری اسلامی ماهانه ۱۸ میلیارد تومان برای «شهریه طلاب» اختصاص می‌دهد.

سال ۱۳۹۰ نیز دولت محمود احمدی‌نژاد از کمک ۷۶۰ میلیارد تومانی به حوزه‌های علمیه خبر داده بود که این مسئله با جنجال‌های فراوانی همراه شد.



Mohamad July 21, 2014 12:40 PM

ای بر پدر دروغگو لعنت

گزارش یا اعتراض به این نظر


ستاربهشتی .زندانی سیاسی را آزادکنید July 21, 2014 04:56 PM

هر چه کثافت کاری هست در حوزه های علمیه می باشد لطفا اطلاع رسانی کنید تا آکاهی نباشد خرفات از بین نمی رود اگر کتابی را می شناسید اطلاع دهید اعترافات شفیع زاده پشت پرده های انقلاب را دانلود کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


hossein.safoorian July 21, 2014 08:11 PM

لطفا بفرمایید این حوزهای طلبه های مفت خور ازچه طریقی وباچه وسیله ای به امام زمان وصل هستند واین پولهای میلیاردی رادرکدام بانک بحساب امامزمان میریزند یکی از ملاها که ازمحل صادرات زعفران صد میلیارد تومان میخواست و نتوانست این پول رابگیرد نامه مفصلی بزبان عربی تهیه کرده وبه چاه جمکران برای امامزمان انداخته و امار کارتن خوابها و میلیونهازن جوان راکه ازگرسنگی تن فروشی میکنندوبیش از۱۱میلیون نفرجوانان معتادر رامفصلا اطلاع داده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: