آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 30 تیر ماه 1393 = 21-07 2014

ظریف به نمایندگان مجلس گزارش می دهد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تشریح جلسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در روز چهارشنبه، از حضور وزیر خارجه در مجلس شورای اسلامی به منظور ارایه گزارش از آخرین دور مذاکرات ایران با کشورهای ۱+۵ در وین خبر داد.

حسین سبحانی نیا با اشاره به جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت : در جلسه امروز ، اعضا در خصوص مسائل و بحران های منطقه از جمله فلسطین، غزه و تحرکات داعش در عراق گفت و گو کردند و گزارشی از آخرین رویدادها در غزه و حملات رژیم صهیونیستی ارائه شد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در خصوص نشست تروئیکای مجالس اسلامی که روز سه شنبه برگزار می شود و نحوه برگزاری آن و میهمانانی که تا کنون اعلام آمادگی کرده اند مطالبی مطرح شد.

او با بیان اینکه روز چهارشنبه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نشست عمومی دارد گفت: با توجه به آنکه روز چهارشنبه انتخابات اعضای شورای اجرایی بین المجالس برگزار می شود و طی آن ۱۵ نفر برای حضور در شورای اجرایی انتخاب می شوند به همین خاطرنشست عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت روز چهارشنبه با حضور همه اعضا برگزار می شود.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست در آن در خصوص مشخص کردن و یا نکردن نامزدهای فراکسیون بحث و بررسی صورت می گیرد.

او از برگزاری انتخابات اعضای ناظر مجلس در صدا و سیما و مطبوعات را خبر داد و گفت: روز چهارشنبه (یکم مردادماه) علاوه بر انتخابات اعضای شورای اجرایی بین المجالس، اعضای ناظر مجلس در صدا و سیما و مطبوعات انتخاب می شوند.

او همچنین از حضور ظریف در نشست مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: وزیر امور خارجه برای روز سه شنبه در مجلس حضور می یابد و گزارشی از مذاکرات وین ۶ و تمدید ۴ ماهه مذاکرات ارائه می کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: