آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 31 تیر ماه 1393 = 22-07 2014

دجال‎واره مهم‌ترین تهدید جامعه اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از دجال‎واره به عنوان مهم‌ترین تهدید جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: سبک زندگی اسلامی بهترین راه میانبر برای مقابله با دجال‎واره است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر عصر امروز در جلسه کارگروه بانوان بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه گرگان ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) اظهار داشت: علت بروز رفتارها و پوشش‎های ناهنجار در جامعه اسلامی ناشی از تغییر تفکرات است دشمن در غالب جنگ نرم با استفاده از ابزار ماهواره ایمان مردم را نشانه گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه مهلک بودن دجال‎واره باید به باور عمومی تبدیل شود، تصریح کرد: مردم باید به این باور برسند که دجال‎واره همانند یک سم مهلک است که سبب نابودی و تزلزل کانون خانواده می‎شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه برخورد با ماهواره با رویکرد ایجابی و نه سلبی صورت بگیرد، افزود: دامنه فعالیت دشمن از طریق شبکه‎های ماهواره‎ای و سایت‎های مختلف رو به گسترش است، دشمنان می‎خواهند حیا و غیرت از جامعه اسلامی برداشته شود لذا اگر مردم به اثر تخریبی ماهواره پی نبرند با آسیب‎های جدی روبرو خواهند شد.

مهاجر با اشاره به اینکه جامعه با یک جنگ تمام‎عیار رسانه‎ای مواجه است، خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است همه باید نسبت به این مهم حساس شوند و خود را در این زمینه مسئول بدانند تا گره‎ای از مشکلات گشوده شود.

وی رفتارهای ناهنجار اجتماعی را ناشی از تاثیر ماهواره دانست و گفت: با تقویت باورهای دینی و اعتقادی می‎توان دشمن را در عرصه جنگ نرم ناکام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در خصوص کاهش درصد مخاطبان شبکه‎های ماهواره‎ای و سایت‎های ضدفرهنگی بیان داشت: با تبیین آسیب‎ها و خطرات سوء این ابزار مخرب می‎توان ذائقه مخاطبان را به استفاده از دجال‎واره تغییر داد.

مهاجر با بیان اینکه دیدگاه‎ها نسبت به ماهواره در سطح کشور متفاوت است، خاطرنشان کرد: برخی بر این باورند که نباید با این وسیله مقابله کرد بلکه باید جنبه هدایت آن را در نظر گرفت، عده‎ای نیز نسبت به حذف و مقابله با این ابزار مخرب معتقد هستند.

وی با تأکید بر اینکه راهکارهای عملیاتی مقابله با ماهواره باید درنظر گرفته شود، تصریح کرد: روشنگری و ایجاد باور در ذهن مخاطب نسبت به مسئله دجال‎واره باید با جدیت پیگیری شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان نقش بانوان و خانواده را در تقویت معارف دینی و اسلامی مهم خواند و گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای تهذیب و تزکیه نفس است که باید از این فرصت‎ها به خوبی استفاده شود.

مهاجر، نسبت به برگزاری برنامه‎های کارگاهی توسط جامعه زنان تاکید کرد و بیان داشت: در کارگاه‎ها هدف نباید به سمت ایده‎پردازی میل کند بلکه مسائل به صورت میدانی و واقع‎گرایانه پیگیری شود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: