آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 31 تیر ماه 1393 = 22-07 2014

نامزد‌ خبرگان نباید آدم بی ‌پدر و مادری باشد

دیگربان: محمد مومن٬ عضو شورای نگهبان گفته همه اعضای کنونی مجلس خبرگان رهبری برای انتخابات آینده این مجلس «تائید صلاحیت» نخواهند شد و این شورا مقابل برخی «آدم‌های ناباب» خواهد ایستاد.

آقای مومن به شماره این هفته نشریه «۹ دی» گفته شورای نگهبان در تائید صلاحیت نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری به «کهولت سن» و «شرایط ذهنی» آن‌ها نیز توجه خواهد کرد.

وی افزوده اگر فردی «به دلیل کهولت سن، شرایط ذهنی او دچار مشکل شده باشد» شورای نگهبان او را آدم «نابابی» می‌داند و «جلوی آن خواهد ایستاد.»

مومن اضافه کرده فردی {محمدعلی دستغیب} که قرار بود از مجلس خبرگان کنار گذاشته شود٬ اگر بخواهد نامزد این دوره از مجلس خبرگان شود «جلوی او خواهیم ایستاد.»

وی افزوده شورای نگهبان در انتخابات مراقب خواهد بود تا نامزد‌هایی که قرار است انتخاب شوند «آدم بی‌پدر و مادری» نباشند.

محمد مومن در بخش دیگری از این گفتگو به مطالب نقل شده از وی در کتاب محسن کدیور با عنوان «فراز و فرود آذری قمی» واکنش نشان داده و کدیور را متهم به دروغگویی کرده است.

کدیور در این کتاب نوشته علی خامنه‌ای در واکنش به درخواست محمد مومن برای رفع حصر احمد آذری قمی و هشدار درباره عواقب مرگ وی در حصر گفته است: «به دَرَک.»

مومن افزوده به یاد نمی‌آورد چنین درخواستی از خامنه‌ای کرده باشد و «این‌ها جعلیات دروغ است.»

این عضو شورای نگهبان محسن کدیور را آدم «بدبختی» دانسته که «پدر و مادر بیچاره٬ او را فرستادند عوض اینکه طلبه‌ای شده باشد که به درد اسلام بخورد حالا در دام یک افرادی افتاده که مخالف اسلام هستند.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: